کد خبر : 2009782 | 28 اسفند 1402 ساعت 23:22 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی ترکیه

کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار ایران در روز پایانی جام قهرمانان ترکیه صاحب چهار مدال طلا، دو نقره و یک مدال برنز شدند.

۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی ترکیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات سه وزن پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام قهرمانان ترکیه امروز (دوشنبه) در شهر آنتالیا برگزار شد و در پایان نمایندگان ایران به چهار مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

برای تیم منتخب کشتی آزاد جوانان ایران، سجاد پیردایه در ۶۵ و ابوالفضل رحمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

برای تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران نیز محمد ارجمند در ۸۲ و ابوالفضل فتحی تزنگی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و در وزن عرفان جرکنی در ۶۳ و رضا آذرشب در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل میرزاده به مدال برنز رسید.

نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد پیردایه با شکست‌دادن تمامی رقبا راهی دیدار نهایی شد. وی در این دیدار با غلبه بر کشتی‌گیری از آذربایجان به مدال طلا رسید.
در وزن ۸۶ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی با عبور از سد همه حریفان فینالیست شد. رحمانی در فینال حریفی از آذربایجان را مغلوب کرد و طلایی شد.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مرصاد شاکری در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب حریفش شد. وی برای کسب نشان برنز در مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

کشتی فرنگی:

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی با غلبه بر تمامی حریفان به فینال رسید. او در دیدار نهایی مقابل حریفی از کشور ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند با شکست‌دادن همه حریفان راهی دیدار نهایی شد. رضا آذرشب دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول حضور داشت با غلبه بر همه حریفان راهی فینال شد. دو نماینده کشورمان در دیدار نهایی رودرروی هم قرار گرفتند و در پایان محمد ارجمند موفق شد و با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و قهرمان شود.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی تزنگی موفق شد تمامی رقبایش را مغلوب کند و راهی فینال شود. وی در دیدار نهایی با نتیجه یک بر یک حریفی از مجارستان را شکست داد و به مدال طلا رسید. ابوالفضل میرزاده نیز حریفی از مجارستان را شکست داد و به مدال برنز رسید.

دیدگاه‌ها