کد خبر : 2009791 | 29 اسفند 1402 ساعت 04:45 | 12.1K بازدید | 5 دیدگاه

جانشین ساری وارد ایتالیا شد؛

تودور دنبال گوندوزی از فرانسه تا رم!

ایگور تودور وارد شهر رم شد تا فعالیت خودش را به عنوان سرمربی لاتزیو آغاز کند.

تودور دنبال گوندوزی از فرانسه تا رم!

به گزارش ورزش سه، ایگور تودور به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری در سمت سرمربیگری تیم لاتزیو معرفی شد و حالا سرمربی سابق مارسی و هلاس ورونا قرار است در پایتخت ایتالیا مشغول به کار شود.
قرارداد او با لاتزیو بدون مدت است و احتمال بر این است که قرارداد او تنها تا پایان فصل اعتبار داشته باشد اما در صورت کسب سهمیه اروپایی، قراردادش برای یک سال دیگر تمدید شود. در غیر این صورت رسانه‌های نزدیک به لاتزیو مدعی شدند که لیونل اسکالونی و سرجیو کونسیسائو دو بازیکن سابق بیانکوچلستی برای حضور در ایتالیا مشتاق هستند.

1868281

سرمربی ۴۵ ساله اهل کرواسی که در دوران بازی به عنوان مدافع به میدان می‌رفت در دوران حرفه‌ای خود هدایت گالاتاسرای، اودینزه، هایدوک اشپلیت، هلاس ورونا و المپیک مارسی را به عهده گرفته بود و حالا با حضور در پایتخت ایتالیا، به سری آ برمی‌گردد. او در طول فصل ۲۱-۲۰۲۰ به عنوان کمک‌مربی زیر نظر آندره‌آ پیرلو در یوونتوس فعالیت می‌کرد. لاتزیو در هر ۴ مسابقه اخیر خود در تمام رقابت‌ها در مقابل فیورنتینا، میلان، بایرن مونیخ و اودینزه شکست خورده و در حال حاضر با ۴۰ امتیاز در رده نهم جدول سری آ قرار دارد. 

از نکات قابل توجه برای این فصل لاتزیو رابطه این سرمربی با برخی از بازیکنان لاتزیو است؛ نیکولو کاساله در هلاس ورونا با حضور او تبدیل به یک چهره درخشان شد و حتی پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد و همچنین متئو گوندوزی در مارسی با او دچار مشکل شده بود اما برای رهایی از اختلافات، راهی ایتالیا شد و حالا تودور با گوندوزی قرار است در لاتزیو کار کند که این موضوع می‌تواند آینده هافبک فرانسوی را تحت الشعاع قرار دهد.

دیدگاه‌ها