کد خبر : 2009852 | 29 اسفند 1402 ساعت 14:00 | 56.1K بازدید | 30 دیدگاه

برای دو بازی بعدی

اسکار کلوپ جانشین ژاوی در بارسلونا!

اسکار، برادر ژاوی، که به او لقب کلوپ داده‌اند، در دو بازی بعدی روی نیمکت بارسا می‌نشیند و می‌خواهد روند 100 درصد پیروزی خودش را تداوم ببخشد.

اسکار کلوپ جانشین ژاوی در بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، در رختکن بارسا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی، پیدا کرده‌اند. دستیار ژاوی به دلیل ریش، عینک و حرکاتش شباهت زیادی به یورگن کلوپ دارد و به همین دلیل به او لقب اسکار کلوپ را داده‌اند.

2002814

اسکار در 6 نوبت مجبور به جانشینی برادرش روی نیمکت بارسا شده و تیم هر 6 بازی را برنده شده است. تحت فرمان اسکار، بارسا 17 گل به ثمر رسانده و تنها 3 گل دریافت کرده است. ژاوی در طول دوران حرفه‌ای خود در بارسا، دو بار اخراج شده و 22 بار کارت زرد گرفته است. در مجموع ژاوی 6 بازی بارسا را از دست داده و مجبور شده از روی سکوها تیم را تعقیب کند.

ژاوی رکورد عجیبی در لیگ اسپانیا دارد: او به عنوان مربی (در 93 بازی) بیشتر از دوران بازی‌اش (در 505 بازی) اخراج شده است. اسکار ولی به خوبی توانسته جای ژاوی را بگیرد و با او بارسا هرگز مساوی هم نداده است.

2003089

ژاوی برای اخراجش در متروپولیتانو باید دو بازی محرومیت را پشت سر بگذارد. اسکار مقابل لاس پالماس و کادیز جای برادرش را روی نیمکت خواهد گرفت تا در مجموع 6 بار در فصل جاری نقش سرمربی را ایفا کرده باشد. باید ببینیم که آیا "اسکار کلوپ" روند عالی خود را در هدایت بارسا حفظ می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها