کد خبر : 2009859 | 29 اسفند 1402 ساعت 14:35 | 81.2K بازدید | 110 دیدگاه

بارسا ثبات ورزشی و اقتصادی ندارد

حالا بهتر درک می‌کنید چرا از بارسا به رئال رفتم

لوئیس فیگو با مقایسه شرایط فعلی رئال و بارسلونا گفت حالا برای همه درکش راحت‌تر است که چرا 24 سال قبل در انتقالی جنجالی راهی رئال شد.

حالا بهتر درک می‌کنید چرا از بارسا به رئال رفتم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو در سال 2000 به عنوان بزرگترین خرید فصل و گران‌ترین انتقال آن زمان فوتبال، بارسا را به مقصد رئال ترک کرد و حواشی فراوانی نیز ایجاد شد. فیگو 5 سال برای رئال بازی کرد و سپس به اینتر رفت.

هواداران بارسا هنوز آن انتقال را فراموش نکرده‌اند و به فیگو اتهام پول پرستی می‌زنند.

1625401

فیگو در مصاحبه با مارکا وقتی با سوال خبرنگار در مورد شرایط حال حاضر بارسا روبه‌رو شد، پاسخ داد: «من دوست ندارم از بارسا حرف بزنم و خودت خوب می‌دونی چرا. اما اگر وضعیت بازیکنان را تجزیه و تحلیل کرده و با دوران من در بارسا مقایسه کنیم، واقعا چه می‌توان گفت؟ اگر شرایط کلی حال حاضر بارسا را تحلیل کنید، مردم تصمیمی که گرفتم را درک خواهند کرد. من همیشه دوست دارم زودتر پیش‌بینی کنم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد و کافی است ببینید، با اسطوره‌های بارسا چه رفتاری شده است. سپس متوجه شوید که فوتبال اینگونه است و فقط آخرین بازی‌ای که انجام دادید مهم است. این واقعا غم‌انگیز است.»

1397531

فیگو ادامه داد: «بارسا پارسال قهرمان شد و امسال مربی زودتر اعلام کرده که در پایان فصل خواهد رفت. مشخص است در بارسا ثبات وجود ندارد. یک تیم برتر مثل بارسا نیاز به ثبات ورزشی دارد، مخصوصا الان که می‌گویند اوضاع اقتصادی خوب نیست. بارسا یک تیم درجه یک دنیاست و این همیشه باقی می‌ماند، اما آنها مطمئناً اشتباهات مالی زیادی داشته‌اند که به این شرایط گرفتار شده‌اند. از نظر ورزشی هم آنها ریتم و نظم مناسب را ندارند، اما ما همیشه باید بارسا را در نظر بگیریم و به آن احترام بگذاریم.»

با توجه به اطلاعاتی که بیرون آمده، نظر شما در مورد پرونده نگریرا چیست؟ «من چه می‌توانم بگویم؟ باید تا انتها رفت و عواقب سختی نیز دارد زیرا این یک موضوع بسیار جدی است.»

دیدگاه‌ها