کد خبر : 2009847 | 29 اسفند 1402 ساعت 13:37 | 83.3K بازدید | 69 دیدگاه

توصیه فیگو به ستاره فرانسوی

امباپه، به رئال برو تا مثل من خوشبخت شوی!

لوئیس فیگو به کیلیان امباپه گفت که در رئال مادرید خوشبخت و شاد خواهد شد و این مهم‌ترین اصل زندگی است.

امباپه، به رئال برو تا مثل من خوشبخت شوی!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو بین سال‌های 1995 تا 2000 ستاره اول بارسلونا و کاپیتان آبی و اناری‌ها بود اما به دلیل اختلاف با مدیریت وقت باشگاه و رسیدن یک پیشنهاد عالی از رئال، او دست به خیانتی بزرگ زد که همچنان بزرگترین خیانت تاریخ فوتبال است.

فیگو اولین خرید کهکشانی فلورنتینو پرز بود و 5 سال خوب را در رئال پشت سر گذاشت. او با رئال فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا شد.

2003081

فیگو در مصاحبه جدید خود با مارکا تکرار کرد که همچنان به رئال مادرید عشق می‌ورزد: «چه تیمی را دنبال می‌کنم؟ بازی‌های رئال مادرید را بیشتر از همه می‌بینم. من دوست دارم فوتبال خوب و بازی‌های بزرگ تماشا کنم، اما از آنجایی که ورزش را دوست دارم، اگر در خانه باشم، می‌توانم سویا-اوساسونا را نیز تماشا کنم. من آنچه را که بتوانم می‌بینم.»

آیا به برنابئو جدید نرفته‌اید؟ «چرا، رفته‌ام، چون بلیط‌های کل فصل را دارم. اگر من نروم، دخترانم می‌روند. من بیش از 20 سال عضو رسمی باشگاه هستم.»

اگر بخواهید، اکنون می‌توانید رئیس رئال مادرید شوید: «برای رئیس شدن، این (عضو رسمی بودن) یکی از الزامات است. من هرگز در زندگی‌ام پروژه‌ها و فرصت‌هایم را طوری برنامه‌ریزی نکرده‌ام که بخواهم این یا آن باشم. مسیر شما در زندگی، شما را به سمت تصمیم‌گیری سوق می‌دهد. این کاری است که من همیشه در زندگی‌ام انجام داده‌ام. هیچ وقت از سه سال قبل برای رسیدن به یک هدف تمرکز نمی‌کنم. ریاست رئال نیز الان در برنامه‌هایم نیست ولی کسی از آینده خبر ندارد.»

2003082

رئال مادرید را چگونه می‌بینید؟ «من تیم را در شرایطی خوب می‌بینم. فکر می‌کنم رئال اکثر بازی‌هایش را تا اینجا توانسته بدون مشکل و با انرژی متوسط برنده شود و به‌خصوص این حس را منتقل می‌کند که به راحتی برنده می‌شود. آنها تیمی با کیفیت، جوان و تشنه عناوین هستند و یک مربی بزرگ دارند. فکر می‌کنم رئال امسال قهرمان لالیگا می‌شود.»

آیا بلینگام شما را شگفت‌زده کرده است؟ «من از سرعت وفق یافتنش با تیم شگفت‌زده شده‌ام، اما نه از کیفیتش، زیرا او را می‌شناختم. منطقی است که وقتی به یک باشگاه می‌آیید، باید خود را وفق دهید، اما او این کار را سریع انجام داده و همه چیز برای باشگاه و او بسیار آسان و خوب پیش رفته است.»

آیا بلینگام در رئال مادرید فیگو، زیدان، رائول و رونالدو جایی خواهد داشت؟ «شاید نه، اما هرگز نمی‌دانید. شوخی می‌کنم. نمی‌دانم. ما نسل فوق‌العاده‌ای داشتیم و تیم بی‌نظیری بودیم. بازیکنانی مثل او همیشه جایی در بین بهترین‌ها دارند.»

2002785

اگر امباپه را جلوی خود داشتید، چه توصیه‌ای به او می‌کردید؟ «اینکه شاد باشد.»

و در مورد انتقالش به رئال مادرید؟ «کیلیان باید شاد باشد و این مهم‌ترین چیز در زندگی است. من به دنبال خوشبختی بودم و به اندازه کافی خوش شانس بودم که به رئال مادرید پیوستم و پنج سال هم ماندم. او هم می‌تواند به این شادی برسد.»

دیدگاه‌ها