کد خبر : 2009906 | 29 اسفند 1402 ساعت 21:08 | 75.4K بازدید | 12 دیدگاه

یار جدید قایدی در اردو: بمب‌های انرژی و خنده

مهدی قایدی امیدوار است روند خوبش در جام ملت‌ها را ادامه بدهد.

یار جدید قایدی در اردو: بمب‌های انرژی و خنده

به گزارش ورزش سه، یکی از سورپرایزهای امیر قلعه نویی در جام ملت‌های آسیا بدون شک استفاده از مهدی قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی‌های مرحله گروهی بود بازیکنی که توانست جواب اعتماد کادر فنی را داده و در دو بازی نخست نیز گل زنی کند.

حالا نیز که تیم ملی خود را برای دو بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ آماده می‌کند، مهدی قایدی نیز یکی از بازیکنان دعوت شده از سوی قلعه نوعی برای دو بازی رفت و برگشت برابر تیم ملی ترکمنستان است.

هرچند که دوران حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا به پایان رسید اما مهدی همچنان روند خوب خودش را در جمع ببرها ادامه می‌دهد و در بازی‌های اخیر تیمش نیز با گل زنی و یا گلسازی کاملا اثر خود را نشان داده است.

همین درخشش قایدی بود که سبب شد تا کادر فنی تیم ملی نتواند چشم‌هایش را روی این درخشش ببندد و برای دومین اردوی متوالی از این بازیکن دعوت به عمل آورد تا در صورت صلاح دید قلعه نویی او برای تیم ملی به میدان برود.

2003163

در تصاویری که از برگزاری اردوی تیم ملی منتشر شده، مهدی قایدی را می‌بینیم که با چهره‌ای خندان و در حال صحبت با آندرانیک تیموریان، در حال عبور از مقابل دوربین عکاس تیم ملی است که به نظر می‌رسد وینگر بوشهری همصحبت جدیدی را در تیم ملی پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها