کد خبر : 2009919 | 29 اسفند 1402 ساعت 22:17 | 16.9K بازدید | 29 دیدگاه

نه بزرگ لورکوزن به مشتریان ژابی: او با ما می‌ماند!

فرناندو کارو، مدیرعامل بایر لورکوزن، اعلام کرد که ژابی آلونسو تا سال ۲۰۲۶ به‌عنوان سرمربی این تیم باقی خواهد ماند.

نه بزرگ لورکوزن به مشتریان ژابی: او با ما می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو در این فصل کار بسیار بزرگی در بایر لورکوزن انجام داده و این تیم را تبدیل به اصلی‌ترین مدعی قهرمانی بوندسلیگا کرده است.

آنها با ۱۰ امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ در صدر جدول هستند و کمتر کسی معتقد است که دستان ژابی آلونسو جام قهرمانی بوندسلیگا را لمس نخواهند کرد.

موضوعی جدی اما مدیران لورکوزن و هواداران را آزار می‌دهد. بایرن مونیخ که در جدول بوندسلیگا خطر خاصی برای لورکوزن ندارد، اما تلاش‌هایش برای انتخاب آلونسو به‌عنوان سرمربی‌گری در فصل بعد، این تیم را تحت فشار قرار داده است. توماس توخل، سرمربی فعلی باواریایی‌ها در پایان فصل مونیخ را ترک خواهد کرد.

2003178

لیورپول هم در شرایطی مشابه قرار دارد و به‌شدت علاقه‌مند به جذب آلونسو است. با اینکه این دو باشگاه تمام تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتن آلونسو انجام می‌دهند اما مدیر این تیم همه چیز را رد کرد.

کارو در مصاحبه جدیدش در مورد وضعیت آلونسو گفت: «ژابی آلونسو تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد و هیچ دلیلی برای شک وجود ندارد که او تا آن زمان اینجا خواهد ماند. در فوتبال هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی ممکن است بیافتد، اما من اعتماد زیادی دارم، ما رابطه خوبی داریم. او کار بزرگی انجام داده و من معتقدم او با ما ادامه خواهد داد.»

دیدگاه‌ها