کد خبر : 2009946 | 01 فروردين 1403 ساعت 09:00 | 17.7K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست ستاره لورکوزن از ژابی آلونسو: اینجا بمان!

الکس گریمالدو، ستاره بایرلورکوزن، از ژابی آلونسو خواسته تا در این تیم بماند.

درخواست ستاره لورکوزن از ژابی آلونسو: اینجا بمان!

به گزارش "ورزش سه"، الکس گریمالدو از ژابی آلونسو تمجید کرده و می‌خواهد که این مربی اسپانیایی علیرغم پیشنهاد از لیورپول و بایرن مونیخ، در بایرلورکوزن به کارش ادامه دهد.

ژابی آلونسو در لورکوزن شاهکار کرده و تیم شکست ناپذیر او در این فصل با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ رده دومی در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد.

عملکرد ژابی و نمایش درخشان تیم او موجب شده لیورپول از انگلیس و بایرن مونیخ در آلمان به فکر پیشرفت مذاکرات با این مربی جوان پیش از رسیدن تابستان آینده باشند.

در حالی که سایر مربیان اروپایی مانند روبرتو دی‌زربی از برایتون و فرانک هایز، سرمربی لانس، به عنوان گزینه‌های مربیگری لیورپول معرفی شده‌اند، آلونسو به دلیل علاقه‌اش به لیورپول و سابقه بازی در این تیم به عنوان اولویت این باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

2003261

الکس گریمالدو درمورد همکاری با ژابی آلونسو گفت: "در طول دوران حرفه‌ای‌ام مربیان بسیار خوبی داشتم، چه در بارسلونا و چه در بنفیکا. اما ژابی یک مربی خاص است. مربیان زیادی مثل او در دنیای فوتبال وجود ندارند."

او درمورد شانس قهرمانی لورکوزن در بوندس‌لیگا گفت: "بوندس‌لیگا ویژه خواهد بود. آمدن به بوندس‌لیگا و کسب عنوانی در اولین فصلم و اینکه بایرلورکوزن هم قبلا هرگز آن را به‌دست نیاورده، یک تاریخ سازی خواهد بود. این چیزی است که کل تیم و من می‌خواهیم به آن برسیم. فکر می‌کنم که ما در مسیر درستی هستیم."

گریمالدو امیدوار است که آلونسو فصل آینده مربی او در بایر بماند: "هنوز خیلی زود است. او می‌داند که چه تصمیمی باید بگیرد اما واضح است که من دوست دارم با او ادامه دهم."

دیدگاه‌ها