کد خبر : 2009947 | 01 فروردين 1403 ساعت 07:43 | 14.8K بازدید | 5 دیدگاه

پایان سال برای ستاره سپاهان با یک رکورد ویژه

رضا شکاری موفق شد در آخرین بازی سال چهارمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند که نکته ویژه‌ای در دل این گل بود.

پایان سال برای ستاره سپاهان با یک رکورد ویژه

به گزارش "ورزش‌ سه"، در واقع نکته اصلی این گل رضا شکاری این بود که این بازیکن 25 ساله موفق شد برای اولین مرتبه در دو بازی پیاپی در لیگ برتر گلزنی کند.

شکاری در ذوب آهن بود که به عنوان یک ستاره مستعد به فوتبال ایران منتقل شد، اما اتفاقاتی که در جریان انتقال او به فوتبال روسیه و سپس حضور در تراکتور داشت، سبب شد تا در اوج جوانی به حاشیه برود.

2003263

شکاری اما با پیوستن به گل‌گهر توانست زیر نظر امیر قلعه‌نویی خودش را پیدا کند و در شرایطی در ابتدای لیگ بیست و سوم به سپاهان پیوست که شرایط بسیار خوبی داشت و در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به خوبی این موضوع را ثابت کرد.

2003264
لحظه به ثمر رساندن گل اول سپاهان مقابل گل‌گهر با ضربه تمام کننده رضا شکاری.

شکاری که پس از انجام عمل روی مچ پای خود یکی دو ماه در حاشیه قرار گرفته بود، بار دیگر به روزهای اوج بازگشته و یکی از مهره‌های کلیدی سپاهان در تغییر نتایج این تیم طی هفته‌های اخیر با گلزنی مقابل شمس آذر، فولاد خوزستان و درنهایت گل گهر تیم سابقش بوده است.

سپاهان روزهای سختی را پیش رو دارد و برای بازگشت به جدول رده بندی و ادعای قهرمانی به درخشش بازیکنان کلیدی‌اش نظیر شکاری نیاز مبرم دارد و مورایس امیدوار است مهاجم تیمش در مصاف سرنوشت ساز مقابل تبریز مانند دیدار رفت گلزنی کند و روند خوش را در تعطیلات از دست ندهد.

📸عکس‌ها: یاسرجمالی

دیدگاه‌ها