کد خبر : 2010006 | 01 فروردين 1403 ساعت 19:01 | 56.9K بازدید | 13 دیدگاه

فرار به دومنیکن

روبیالس از اسپانیا گریخت!

پلیس امروز برای دستگیری رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به منزلش مراجعه کرد ولی متوجه شد او یک ماه پیش به دومنیکن نقل مکان کرده است.

روبیالس از اسپانیا گریخت!

به گزارش "ورزش سه"، واحد عملیات مرکزی گارد مدنی اسپانیا  (UCO) در چارچوب تحقیقات مربوط به قراردادهای مشکوک ادعایی در پنج سال گذشته، خانه لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا را مورد بازرسی قرار داد، اگرچه او این روزها در اسپانیا نیست. طبق اطلاعات ال موندو و سایر رسانه‌ها، او تقریبا یک ماه است که در جمهوری دومنیکن اقامت دارد.

منابع نزدیک به پرونده به خبرگزاری EFE اشاره کرده‌اند که تفتیش منزل وی در گرانادا یکی از ده‌ها موردی است که ماموران قصد دارند در این عملیات انجام دهند که منجر به دستگیری تعدادی نیز شده و خواهد شد.

1983289

منابع نزدیک به تحقیقات احتمال می‌دهند که لوئیس روبیالس در میان بازداشت شدگان باشد و تنها این واقعیت که او در جمهوری دومنیکن بوده مانع از بازداشت او شده است.

سوپرجام در عربستان

این عملیات توسط دادگاه بدوی و دستورالعمل شماره 4 ماخادائوندا (مادرید) با هماهنگی دادستانی مبارزه با فساد و جرایم سازمان یافته هدایت می‌شود. این دادگاهی است که شروع به بررسی قرارداد انتقال سوپرجام به عربستان سعودی و بانیانش روبیالس و جرارد پیکه کرده است.

دیدگاه‌ها