کد خبر : 2010028 | 01 فروردين 1403 ساعت 21:10 | 34K بازدید | 17 دیدگاه

ناگلزمن و بایرن مونیخ: هرگز نباید چیزی را رد کنید

سرمربی آلمان به باشگاه باز می‌‎گردد

یولیان ناگزمان گفت اگر پیشنهادی خوب برسد، به فوتبال باشگاهی بر می‌گردد ولی هشدار داد که عروسک خیمه شب بازی سران باشگاه نخواهد بود.

سرمربی آلمان به باشگاه باز می‌‎گردد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی آلمان برای برگزاری دو بازی دوستانه برابر فرانسه و هلند (4 و 7 فروردین) در حال انجام است. امروز یولیان ناگلزمان در پایان تمرین مانشافت در نشستی خبری شرکت کرد. خبر مهم امروز مصدومیت نویر و ترک اردوی تیم ملی بود.

2003368

یولیان ناگلزمن در مورد نویر گفت: «او در تمرین امروز صبح دچار کشیدگی عضلانی شد. به عبارت دیگر، او برای دو بازی فرانسه و هلند و شاید هم برای بازی بایرن مقابل دورتموند در دسترس نیست اما این کار من نیست که مدت زمان دوری او را پیش‌بینی کنم. در هر صورت این اتفاق خیلی آزاردهنده بود. برابر فرانسه تراشتگن درون دروازه قرار می‌گیرد.»

اخیرا از یان کریستین دریسن (مدیر بایرن) پرسیده شد که آیا امکان بازگشت ناگلزمان به بایرن وجود دارد یا خیر و او پاسخ داد که هرگز نباید چیزی را در فوتبال رد کنید. ناگلزمن در واکنش گفت: «پاسخ یان کریستین دریسن هوشمندانه است. هرگز رد نکردن چیزها بخشی از فوتبال است.»

ناگلزمن در مورد آینده‌اش گفت: «من الان نمی‌توانم تصمیم بگیرم و شما ابتدا به باشگاهی نیاز دارید که به شما کار پیشنهاد دهد (می‌خندد). در حال حاضر پیشنهادی برای امضا وجود ندارد. یک سال یا 6 ماه وقفه بعد از یورو مطرح نیست. من زمانی که پیشنهادی مناسب ارائه شود، به فوتبال باشگاهی برمی‌گردم. من یاد گرفتم که کمی به خودم آرامش بدهم و بعد تصمیم بگیرم. به‌طور کلی، من یک مربی جوان هستم، یک فرد جوان که به شغل هم نیاز دارد. سپس بحث در مورد گزینه‌های تصمیم‌گیری است. من نمی‌خواهم پادشاه تیم باشم، اما نمی‌خواهم در باشگاه عروسک خیمه شب بازی هم باشم. خانواده‌ام نیز درگیر یافتن راه‌حل هستند.»

ناگلزمن در مورد گورتزکا و بازیکنان دورتموند که دعوت نشدند گفت: «با وجود تعداد زیادی از بازی‌های بوندسلیگا که در فصل جاری هنوز باقی مانده است، درها به روی هیچکس بسته نیست.»

ناگلزمن در مورد شانس‌های قهرمانی یورو گفت: «من همیشه فکر می‌کنم که اگر در تورنمنتی شرکت می‌کنید، باید بخواهید که در آن برنده شوید. من دوست دارم با این تیم قهرمان مسابقات شوم. اینکه ما شانس قهرمانی هستیم یا نه، موضوع دیگری است. فرانسه تیم برتری دارد اما انگلیس و اسپانیا هم تیم‌های خوبی هستند.»

ناگلزمن در مورد اینکه آیا از قبل ترکیب اصلی خود را برای یورو تعیین کرده است یا خیر گفت: «خوب است اگر تا 14 ژوئن یک ترکیب یازده نفره ثابت داشته باشیم. البته من یک ترکیب اصلی را در ذهن دارم، اما هنوز هم ممکن است تغییرش بدهم.»

دیدگاه‌ها