کد خبر : 2010031 | 01 فروردين 1403 ساعت 21:38 | 106.2K بازدید | 225 دیدگاه

به انتخاب مخاطبان ورزش سه؛

این شما و این مرد سال فوتبال ایران

مخاطبان ورزش سه در یک نظرسنجی مرد سال فوتبال ایران را انتخاب کردند.

این شما و این مرد سال فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران در سال ١۴٠٢ روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرد. مهم‌ترین اتفاق برای تیم ملی حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بود. جایی که شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی بر ژاپن در نیمه‌نهایی مقابل قطر شکست تلخی را تجربه کردند و از صعود به فینال و قهرمانی بازماندند.

تیم ملی در قطر چند بازیکن شاخص داشت که مشخصا آن‌ها شانس بیشتری برای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال ایران داشتند. در همین راستا با پایان سال ١۴٠٢ "ورزش سه" طی یک نظرسنجی از مخاطبان خود درباره مرد سال فوتبال ایران سوال کرده است.

سردار آزمون، رضا اسدی، علیرضا بیرواند، مهدی ترابی، احسان حاج‌صفی، محمدامین حزباوی، رامین رضاییان، مهدی طارمی، شهریار مغانلو، مهدی قایدی و احمد نوراللهی ١١ گزینه این نظرسنجی بودند که در نهایت سردار آزمون با انتخاب مخاطبان به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.

1955142

آزمون بهترین بازیکن ایران در جام ملت‌های آسیا بود و توانست تورنمنت قابل قبولی را پشت سر بگذارد. او همچنین با گذشت زمان در ترکیب رم نیز عملکرد خوبی را ارائه داد و همه این‌ها نهایتا منجر به انتخاب او به عنوان مرد سال فوتبال ایران شد.

نکته جالب اینکه مهدی قایدی با فاصله کم و حدود سه درصدی با سردار آزمون در رتبه دوم این نظرسنجی قرار گرفت. نتیجه کامل نظرسنجی "ورزش سه" برای انتخاب مرد سال فوتبال ایران به شرح زیر است:

١-سردار آزمون: ٢٣.٣٩ درصد 
٢-مهدی قایدی: ۲۰.۷۵ درصد
٣-احمد نوراللهی: ۱۶.۱۳ درصد
۴-مهدی طارمی: ۱۵.۶۹ درصد
۵-رامین رضاییان: ۷.۸۲ درصد
۶-مهدی ترابی: ۷.۳ درصد
۷-علیرضا بیرانوند: ۵.۱۵ درصد
۸-محمدامین حزباوی: ۲.۳۶ درصد
۹-رضا اسدی: ۰.۶۳ درصد
۱۰-احسان حاج‌صفی: ۰.۵ درصد
۱۱-شهریار مغانلو: ۰.۲۸ درصد

2003371

دیدگاه‌ها