کد خبر : 2010035 | 01 فروردين 1403 ساعت 22:09 | 21.1K بازدید | 21 دیدگاه

از اسکوچیچ تا قلعه‌نویی: صالح منتظر یک فرصت

پس از تورنمنت اردن، یک‌بار دیگر شاهد حضور حردانی در لیست تیم ملی هستیم.

از اسکوچیچ تا قلعه‌نویی: صالح منتظر یک فرصت

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک صالح حردانی یکی از چند بازیکن خوب و موثر استقلال در لیگ بیست و سوم بوده است. در روزهایی که دست جواد نکونام به دلیل مصدومیت مرادمند و سلیمی خالی بود و مدافع تخصصی دیگری نیز روی نیمکت آبی‌ها حضور نداشت، او به ناچار سراغ بازیکن ریز نقش تیمش رفت تا از او در پستی غیر تخصصی استفاده کند.

اما حردانی به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی را داد و در ماموریت جدیدی که داشت سربلند بیرون آمد. این بازیکن که حتی در دربی پایتخت و دیدار مقابل پرسپولیس نیز، در پست فول بک بازی کرده بود ثابت کرد که می‌تواند در چند پست دیگر نیز به کار تیمش بیاید.

با بازگشت مرادمند سلیمی و همچنین جذب رافائل سیلوا، این‌بار ماموریت جدیدی به حردانی محول شد و او می‌بایست جای خالی ستاره فرانسوی را پر کند. کوین یامگا که با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه چشم تمام فصل را از دست داده است، اکنون نگرانی بابت جانشین خود ندارد چرا که صالح به خوبی در آن پست نیز انتظارات را برآورده کرده است.

2003185

همین درخشش‌های حردانی سبب شد تا کادر فنی چشم خود را به روی توانایی‌های او نبندد و در فهرست جدید خود برای دو دیدار مقابل ترکمنستان از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ صالح را به اردو فراخواند.

مصدومیت صادق محرمی و دوری طولانی مدت او از میادین نیز موضوع دیگری است که سبب شد تا صالح را در لباس تیم ملی ببینیم و باید دید که نظر کادر فنی در خصوص دو دیدار پیش رو چه خواهد بود ولی با این حال حردانی شانس خوبی برای بازی در ترکیب تیم ملی دارد.

بازیکنی که نخستین‌بار توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و حتی در ترکیب تیم ملی نیز به میدان رفت، حالا چشم انتظار اعتماد قلعه‌نویی است.

دیدگاه‌ها