کد خبر : 2010069 | 02 فروردين 1403 ساعت 08:29 | 38.3K بازدید | 50 دیدگاه

غیبت حاج‌صفی پس از 14 سال؛

نادرترین اتفاق ممکن در اردوی تیم ملی!

غیبت احسان حاج‌صفی کاپیتان اول تیم ملی چیزی نیست که علاقه‌مندان و اهالی فوتبال بتوانند خیلی ساده با آن کنار بیایند.

نادرترین اتفاق ممکن در اردوی تیم ملی!

به گزارش "ورزش‌سه"، حاج‌صفی که با درخشش در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی به فوتبال ایران معرفی شد، قدیمی‌ترین بازیکن فعال این روزهای فوتبال ایران در دعوت به اردوی تیم ملی به‌شمار می‌رود.
احسان پس از جام ملت‌های 2007 رفته رفته خودش را با درخشش در رده باشگاهی به اردوی تیم ملی با مربیان مختلف تحمیل کرد و از سال 2009 حضوری دائمی در اردوهای مختلف تیم ملی داشته است.
حاج‌صفی اگرچه مانند یک نسل از فوتبال ایران شانس حضور در جام جهانی 2010 را از دست داد، اما در ادامه به عنوان یکی از بازیکنان نسل جدید فوتبال ایران موفق به حضور در 3 جام جهانی پیاپی شده است و امیدوار است فرصت حضور در چهارمین جام جهانی را هم پیدا کند. او همچنین تجربه حضور در 4 دوره جام ملت‌های آسیا را هم دارد.

2003446

کاپیتان اول تیم ملی که با وجود ابراز تمایل برای ادامه مسیر حرفه‌ای در تیم ملی در آخرین لیست امیر قلعه‌نویی حضور ندارد، در خلال جام ملت‌های آسیا موفق شد تعداد بازی‌های ملی خود را به 142 برساند و حالا فقط چند مسابقه تا رسیدن به رکورد جواد نکونام با 151 مسابقه به عنوان بازیکنی که بیشترین حضور با پیراهن تیم ملی را تجربه کرده فاصله دارد. 
بی‌شک احسان همچنان امیدوار به بازگشت است و امیر قلعه‌نویی هم با حرف‌های خود در نشست خبری پیش از مصاف با ترکمنستان که تاکید داشت ملاک دعوت بازیکنان آمادگی آنها است، او را به بازگشت امیدوار کرده است.

دیدگاه‌ها