کد خبر : 2010125 | 02 فروردين 1403 ساعت 17:16 | 134.5K بازدید | 34 دیدگاه

نتیجه غیرمنتظره کره جنوبی در راه جام جهانی

تیم ملی کره جنوبی در دیداری خانگی به تساوی مقابل تایلند رضایت داد.

نتیجه غیرمنتظره کره جنوبی در راه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا که در مرحله نیمه نهایی شکست غیرمنتظره‌ای مقابل اردن داشت و نتوانست به فینال برسد، امروز در دور نخست مقدماتی جام جهانی 2026 هم نتوانست به برتری دست پیدا کند و برابر تایلند متوقف شد.

در چارچوب رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در گروه C آسیا، تیم ملی کره جنوبی از ساعت 14:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف تیم تایلند رفت.

کره جنوبی که در دو مسابقه اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی دو پیروزی مقابل سنگاپور و چین داشت، امروز هم در دقیقه 42 روی نفوذ لی جائه سونگ و پاس در عرض این بازیکن و شوت زمینی سون هیونگ‌مین به گل رسید و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت، اما نتوانست برتری خود برابر تایلند را حفظ کند.

2003492

تیم ملی تایلند که در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل ازبکستان از دور رقابت‌ها کنار رفته بود و البته عملکرد جالب توجهی در آن مسابقات داشت، امروز هم توانست از کره جنوبی امتیاز بگیرد و در نیمه دوم گلزنی کند.

تایلند در دقیقه 61 روی شوت از پشت محوطه جریمه و ضربه تمام کننده سوفانات موئنتا از مقابل تیرک دوم به گل تساوی دست پیدا کرد و دیدار مقابل کره جنوبی را با نتیجه یک بر یک به پایان رساند.

دیدگاه‌ها