کد خبر : 2010133 | 02 فروردين 1403 ساعت 18:35 | 20.7K بازدید | 7 دیدگاه

به فوتبال مردان برمی‌گردم

تک تیراندازها به سمت من نشانه رفته بودند

هروه رنار از اینکه فدراسیون فوتبال فرانسه با حضور موقت او در ساحل عاج مخالفت کرده ناراحت است و گفت در پایان آگوست هدایت زنان فرانسه را رها خواهد کرد.

تک تیراندازها به سمت من نشانه رفته بودند

به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار در مصاحبه با فیگارو تایید کرد که پس از المپیک پاریس با تیم زنان فرانسه ادامه نخواهد داد. این سرمربی پس از پایان پرتنش دوران کورین دیاکر به عنوان سرمربی زنان فرانسه در سال 2023 منصوب شد، اما به دنبال بازگشت به فوتبال مردان پس از پایان قرارداد خود در 31 آگوست خواهد بود.

1996232

پس از قرعه‌کشی المپیک، رنار در مورد شانس فرانسه در یک گروه سخت صحبت کرد. گروهی همراه با انگلیس، سوئد و ایرلند: «یک مربی هرگز گروه ساده را مطلوب نمی‌داند. گاهی اوقات بدترین قرعه به ما می‌افتد، ولی همه چیز به خوبی پیش می‌رود. آنها حریفانی هستند که باید به آنها احترام گذاشت، اما همیشه بهتر است در گروه اول شویم.»

زمان زیادی برای فکر کردن به المپیک وجود ندارد.
هدف این است که فرانسه اولین مدال خود را در بازی زنان المپیک کسب کند، هدفی که رنار به شدت از آن آگاه است: «من به فوتبال زنان آمدم تا بهتر از آنچه تاکنون انجام شده است، کار کنم. شما (رسانه‌ها) از حذف ما در یک چهارم نهایی جام جهانی (در سال 2023) راضی نبودید. امیدوارم از اولین فینال یک تورنمنت قاره‌ای (فینال لیگ ملت‌های 2024) راضی بوده باشید، حتی اگر آن را باختیم چون هرگز این اتفاق در مورد فرانسه رخ نداده است.»

رنار افزود: «در حال حاضر بهترین نتیجه برای فرانسه در المپیک چهارم است. هدف این است که بهتر عمل کنیم. همه ما رویاهایی داریم، اما صحبت کردن در مورد آنها فایده چندانی ندارد. ما باید این رقابت را آغاز کنیم که باشکوه و استثنایی خواهد بود. این به ما بستگی دارد که بخواهیم به چیز بزرگی دست یابیم.»

رنار در مورد مخالفت فرانسه با پیشنهاد ساحل عاج برای حضور موقت وی روی نیمکت تیم در جام ملت‌های آفریقا نیز حرف زد: «تک تیراندازها به سمت من نشانه رفته بودند. من در تاریخ 31 آگوست قراردادم به پایان می‌رسد و برای شفافیت، به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ام که بعد از آن ادامه نمی‌دهم.»

وقتی از او خواسته شد توضیح دهد که چرا ادامه نمی‌دهد، او صریح بود: «چون قرارداد من در 31 آگوست به پایان می‌رسد و به فوتبال مردان بازخواهم گشت.»

دیدگاه‌ها