کد خبر : 2010145 | 02 فروردين 1403 ساعت 19:55 | 7.8K بازدید | 18 دیدگاه

سومین گل متوالی کنعانی در یک هفته

محمدحسین کنعانی‌زادگان موفق شد گل اول تیم ملی مقابل ترکمنستان را به ثمر برساند.

سومین گل متوالی کنعانی در یک هفته

به گزارش "ورزش‌ سه"، برخلاف آخرین دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان که تیم کی‌روش برای شکست این تیم در ورزشگاه آزادی در مرحله مقدماتی جام جهانی حسابی به زحمت افتاد، در جدیدترین رویارویی دو تیم شرایط برای تیم امیر قلعه‌نویی بسیار خوب پیش رفته و تا دقیقه ۱۳ ملی پوشان موفق به ثبت دو گل شدند.
گل اول این مسابقه روی ارسال صالح حردانی و ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان به ثمر رسید و گل دوم هم با بغل پای دقیقه سردار آزمون.

2003516
لحظه‌ای که ارسال صالح حردانی با دخالت و حضور به‌موقع کنعانی‌زادگان به گل اول مسابقه و اولین گل فوتبال ملی ایران در سال جدید بدل شد.

اما نکته قابل توجه باز شدن دروازه ترکمنستان با ضربه سر مدافع پیش کشیده تیم ملی محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و پس از دبل در آخرین دیدار پرسپولیس حالا با پیراهن تیم ملی هم موفق به گلزنی شده است. 

2003515

کنعانی‌زادگان یکی از بازیکنان کلیدی مورد نظر امیر قلعه‌نویی به شمار می‌رود که پس از درخشش در بازی برابر ژاپن، در مصاف با ترکمنستان موفق شد با حضور به‌موقع در محوطه جریمه حریف و ساباندن سرش به توپ یک گل ملی دیگر به نام خودش ثبت کند و مثل همیشه یزله معروف خود را در مقابل تماشاگران به نمایش بگذارد.

2003513
کنعانی‌زادگان این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و پس از دبل در آخرین دیدار با پیراهن پرسپولیس حالا در تیم ملی هم موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها