کد خبر : 2010151 | 02 فروردين 1403 ساعت 22:01 | 40.5K بازدید | 7 دیدگاه

او جنایت کرده

انتقاد شدید رئیس جمهور برزیل از آزادی دنی آلوز

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور برزیل، از تصمیم دادگاه اسپانیا برای آزادی موقت ستاره بین‌المللی سابق، دنی آلوز، به قید وثیقه پس از محکومیتش در پرونده تجاوز، انتقاد کرد.

انتقاد شدید رئیس جمهور برزیل از آزادی دنی آلوز

به گزارش "ورزش سه"، لولا چهارشنبه در یک ضیافت شام به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس حزب کارگران گفت: «پولی که دنیل آلوز در اختیار دارد و پولی که می‌تواند قرض بگیرد، نمی‌تواند جنایت یک مرد علیه یک زن را جبران کند. اینجا بحث تجاوز مطرح است.»

 

دیروز دادگاه بارسلونا با آزادی دنی آلوز بازیکن سابق بارسلونا به قید وثیقه یک میلیون یورویی موافقت کرد. البته تا زمانی که درخواست تجدیدنظر در مورد حکمی که او را به اتهام تجاوز به زن جوان در یک کلوپ شبانه به چهار سال و نیم زندان محکوم کرده، بررسی شود.

وکیل قربانی این تصمیم را "عدالت برای ثروتمندان" توصیف کرد و آزادی موقت را رد کرد و این را به احتمال فرار آلوز، یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال به کشور خود که قانون استرداد را به رسمیت نمی‌شناسد، نسبت داد.

به گفته بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی، پدر نیمار، هم‌تیمی سابق آلوز در بارسلونا و پاری سن ژرمن، آماده است برای آزادی او وثیقه بپردازد.

دیدگاه‌ها