کد خبر : 2010171 | 02 فروردين 1403 ساعت 21:59 | 13.4K بازدید | 12 دیدگاه

جشن نورافکن در بازگشت با اولین گل ملی

امید نورافکن پس از چندین ماه سخت که به دلیل مصدومیت دور از ترکیب تیم ملی قرار داشت، بازگشتی رؤیایی را در دومین روز سال 1403 تجربه کرد.

جشن نورافکن در بازگشت با اولین گل ملی

به گزارش "ورزش‌ سه"، طی دو سال اخیر امید نورافکن روزهای بسیار سختی را تجربه کرده است؛ او ابتدا در حالی که یکی از نفرات اصلی دراگان اسکوچیچ در مسیر کسب جواز صعود جام جهانی بود، با انتخاب کارلوس‌‍ کی‌روش از لیست نهایی تیم ملی جا ماند و پس از پشت سر گذاشتن این کابوس و بازگشت به فرم خوب در ترکیب تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم، در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم با مصدومیتی شدید از ناحیه زانو مواجه شد و چندین ماه از فوتبال دور شد.

این غیبت هم در ترکیب سپاهان به چشم آمد و هم در ترکیب تیم ملی که برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شد و آمادگی نورافکن که قابلیت حضور در چند پست را دارد، برای قلعه‌نویی حائز اهمیت بود.

ویدئو: 328078

به هر حال این دوران سخت هم برای نورافکن تمام شد و او حالا چند هفته‌ای می‌شود که در ترکیب سپاهان به میدان می‌رود و موفق به گلزنی در ترکیب تیمش هم شده است، اما گلزنی با پیراهن تیم ملی همواره رنگ و بوی خاص‌ و ویژه‌تری دارد و نورافکن موفق شد در بیستمین بازی با پیراهن تیم ملی سرانجام اولین گل خود را به ثمر برساند. البته نورافکن در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 موفق به ارسال چند پاس گل حساس شده بود و حالا در ورزشگاه آزادی اولین گل خود را با پیراهن تیم ملی به ثمر رساند. این گل روی شوتی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید که یکی از مهارت‌های شماره 19 سپاهان به شمار می‌رود.

نورافکن پس از مصدومیت سردار آزمون در دقایق پایانی نیمه اول وارد ترکیب تیم ملی شد و به مانند دوران حضور امیر قلعه‌نویی در رأس کادر فنی تیم فوتبال سپاهان در پست هافبک دفاعی بازی کرد و پس از چند تلاش ناکام سرانجام موفق به گشودن دروازه ترکمنستان شد.

دیدگاه‌ها