کد خبر : 2010190 | 02 فروردين 1403 ساعت 23:12 | 55.5K بازدید | 71 دیدگاه

دو گلم عیدی به مردم بود؛

کنعانی‌زادگان: مدیون قلعه‌نویی هستم

مدافع میانی تیم ملی ابراز امیدواری کرد روند خوبی که این روزها در تیم ملی و باشگاهی دارد، حفظ شود و ادامه‌دار باشد.

کنعانی‌زادگان: مدیون قلعه‌نویی هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان روزهای فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند. او پس از دبل با پیراهن پرسپولیس در مصاف با پیکان، در دومین روز سال جدید نیز با پیراهن تیم ملی موفق به بریس شد تا آمادگی بالای خود را نشان بدهد.
کنعانی‌زادگان که در مصاف با ترکمنستان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری همراه امیر قلعه‌نویی حضور پیدا کرد و بخش ابتدایی صحبت‌های خود را درباره پیروزی 5 بر صفر ضمن تبریک سال نو با تشکر از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، این‌طور آغاز کرد: عید را به همه مردم و شما خبرنگاران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم نزدیک به 30 هزار نفر به استادیوم آمده بودند. از مردم و هواداران که آمدند و حمایت کردند و این دلگرمی را بعد از بازی‌های آسیایی به ما دادند، تشکر می‌کنم. توانستیم دل‌شان را شاد کنیم و عیدی کوچکی بدهیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.
او سپس درباره نمایش فنی خودش هم صحبت کرد و گفت: خدا را شکر که وظایفی که کادر فنی بر عهده‌ام گذاشته بود، انجام دادم و همچنین زحمات بچه‌ها را با دو گل به ثمر رساندم و ان‌شاءالله این روند را ادامه دهم.

ویدئو: 328096

از کنعانی‌زادگان درباره جوان‌گرایی در تیم ملی پرسیدند و او در این باره گفت: امیرخان همیشه با ما و مخصوصاً با بزرگان تیم صحبت می‌کند و اگر انتقادی دارد به بزرگان تیم می‌گوید. مدیون او هستم؛ چون مرا در ملوان کشف کرد و به من بازی داد. این تجربه‌ای که حالا در 29 سالگی پیدا کرده‌ام، ان‌شاءالله بتوانم به جوانانی که کنارمان هستند، کمک کنم؛ البته خودم هم جوان هستم (باخنده). این مسائل را کادر فنی از ما خواسته که نه در زمین، بلکه در بیرون زمین هم با جوانان صحبت کنیم. مهم بیرون زمین است و بیشتر صحبت می‌کنیم، چون این‌ها آینده فوتبال ما هستند. این تغییر نسل و ترکیب نفرات جوان و با تجربه می‌تواند برای آینده مثمرثمر باشد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

ویدئو: 328101

کنعانی‌زادگان سپس درباره حضور حزباوی و فلاح در ترکیب تیم ملی، این‌طور صحبت کرد: درباره امین حزباوی و سامان فلاح که دقایق آخر به میدان آمد، همیشه قلعه‌نویی و بزرگان تیم می‌گویند که باید قدر این پیراهن را بدانید، چون نماینده 80 میلیون هستید. همیشه کاری کنید که جایگاه خود را حفظ کنید و بهترین رفتار را در بیرون از زمین و بهترین عملکرد را در میدان داشته باشید. همه جوانان می‌دانند که باید قدر این پیراهن را بدانند و بهترین عملکرد را داشته باشند. درباره تبریک تولدم نیز باید بگویم که به نظرم گلی که به ثمر رساندم، عیدی خوبی به مردم کشورم بود.

دیدگاه‌ها