کد خبر : 2010201 | 03 فروردين 1403 ساعت 06:20 | 52.3K بازدید | 47 دیدگاه

قایدی - نورافکن: تصویری برای حسرت استقلالی‌ها

مهدی قایدی و امید نورافکن روز خوبی را برابر ترکمنستان تجربه کردند.

قایدی - نورافکن: تصویری برای حسرت استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را مقتدرانه پشت سر گذاشت و توانست تیم نگون بخت ترکمنستان را با ۵ گل در هم کوبیده و جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را مستحکم‌تر کند.

در این مسابقه تیم ملی در دقایق ابتدایی هر دو نیمه توانست دو مرتبه دروازه حریف را باز کند. کنعانی‌زادگان و آزمون در دقایق ۱۰ و ۱۳ گلزنی کردند و مجددا کنعانی‌زادگان این بار به همراه محبی در دقایق ۴۸ و ۵۶ نتیجه بازی را چهار بر صفر کردند تا ملی پوشان در ادامه با خیال راحت بازی را از سر بگیرند.

2003610

در این میان امیر قلعه‌نویی دست به تغییراتی در ترکیب تیم ملی زد که یکی از آنها حضور مهدی قایدی به جای علی قلی‌زاده بود. وینگر بوشهری که در جام ملت‌های آسیا عملکرد خوب و درخشانی داشت و در هفته‌های اخیر نیز موثرترین بازیکن اتحاد کلبا بود، در این دیدار فرصتی برای عرض اندام به دست آورد.

قایدی در این مسابقه چند باری با حملات خود از سمت چپ قصد داشت تا دروازه حریف را تهدید کند که البته او در این دیدار فرصت خوبی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی نمایش او در این مسابقه مثبت ارزیابی شد و می‌تواند شانس او را برای حضور در دیدار برگشت نیز افزایش دهد.

قایدی امیدوار است که در مسابقه بعدی که باز هم برابر تیم ملی ترکمنستان برگزار می‌شود، از سوی کادر فنی به او فرصتی داده شود تا بتواند توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد و یا حتی به مانند جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برای تیم ملی گلزنی کند.

2003611

در زمان به ثمر رسیدن گل پنجم تیم ملی توسط نورافکن، قایدی نخستین بازیکنی بود که به سراغ امید رفت و گلزنی او را تبریک گفت. این دو بازیکن فوتبال خود را از سن پایین در استقلال آغاز کردند و مدت زمان کوتاهی را نیز با لباس آبی‌ها هم تیمی بودند.

بدون شک هواداران استقلال امیدوار هستند که بتوانند یک بار دیگر قایدی و نورافکن را با لباس تیم محبوب خود مشاهده کنند.

در دوره‌ای که مهدی قایدی دچار سانحه رانندگی شد، او و نورافکن عضو تیم استقلال بودند که البته دقایق حضور وینگر بوشهری بسیار کمتر از هم تیمی سابقش بود. این دو در نیم فصل دوم لیگ هجدهم نیز و در پی انتقال قرضی امید از شالروا به جمع آبی‌ها در کنار هم بازی کرده بودند.

دیدگاه‌ها