کد خبر : 2010216 | 03 فروردين 1403 ساعت 09:10 | 122.1K بازدید | 52 دیدگاه

برد بزرگ پسران اسکوچیچ با 3 گل

شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل آندورا شدند.

برد بزرگ پسران اسکوچیچ با 3 گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زیر 21 سال کرواسی که هدایت آن را دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران برعهده دارد، در ادامه نتایج موفقیت آمیزش در مرحله انتخابی یورو توانست با سه گل از سد تیم آندورا عبور کند.

شاگردان اسکوچیچ شب گذشته در ادامه مسابقات‌شان در گروه G مرحله انتخابی زیر 21 سال یورو، به مصاف تیم ملی امید آندورا رفتند و موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شدند و به روند خوب خود ادامه دادند و سومین برد متوالی را در این رقابت‌ها جشن گرفتند.

2003637

ملی پوشان امید کرواسی که در هفت مسابقه رسمی و دوستانه اخیرشان هیچ شکستی نداشتند و روند خوبی با چهار تساوی و سه پیروزی دنبال کرده بودند، در دیدار با تیم آندورا هم توانستند همین عملکرد را برای هشتمین بازی پیاپی ادامه بدهند و سه گل به حریف‌شان بزنند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که مسابقه معوقه هم در مرحله انتخابی زیر 21 سال یورو دارند، با کسب پیروزی مقابل آندورا 13 امتیازی شدند و با یک بازی و دو امتیاز کمتر نسبت به پرتغالِ صدرنشین، در جایگاه دوم جدول مرحله گروهی قرار گرفتند.

تیم فوتبال امید کرواسی چهار روز دیگر در رقابتی حساس باید به مصاف پرتغال برود که پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان اسکوچیچ را به صدرنشینی برساند.

دیدگاه‌ها