کد خبر : 2010266 | 03 فروردين 1403 ساعت 16:17 | 24.5K بازدید | 4 دیدگاه

تصویر ترسناک همشهری‌ها برای حریفان تیم ملی

سه ستاره بوشهری و تکنیکی تیم ملی ایران در یک قاب کنار هم دیده شدند.

تصویر ترسناک همشهری‌ها برای حریفان تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پُر گل 5 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در شرایطی به دست آمد که امیر قلعه‌نویی برای دقایقی همزمان از مهدی طارمی، مهدی قایدی و محمد محبی در زمین بهره برد که این سه ستاره بوشهری در پایان بازی هم کنار یکدیگر به سمت رختکن رفتند.

محمد محبی و مهدی طارمی در ترکیب اولیه تیم ملی ایران حضور داشتند که طارمی روی دو گل نقش داشت و محبی هم یک گل به ثمر رساند و مهدی قایدی نیز از دقیقه 70 به زمین آمد و مثل همیشه خطرناک و زهردار ظاهر شد.

2003712

سه ستاره هجومی، سرعتی و تکنیکی تیم ملی با عملکردشان همیشه حریفان ایران را به دردسر می‌اندازند که این مورد را در جام ملت‌های آسیا شاهد بودیم و شب گذشته هم این سه ستاره بوشهری مقابل ترکمنستان درخشیدند و روی دو گل موثر بودند و در ایجاد موقعیت تاثیرگذار ظاهر شدند.

2003713

جدا از محمد محبی که یک گل به ثمر رساند و تا پایان در زمین بود، مهدی طارمی با حضور 84 دقیقه‌ای در زمین و ایفای نقش روی دو گل، بدشانس بود که گلزنی نکرد و یک ضربه ایستگاهی تماشایی او به تیرک اصابت کرد و قایدی هم در مدت زمان کم ورودش به مسابقه پرتلاش نشان داد.

دیدگاه‌ها