کد خبر : 2010275 | 03 فروردين 1403 ساعت 18:15 | 70.1K بازدید | 53 دیدگاه

تلاش نافرجام لحظه آخری آدیداس

کنایه نایکی به آدیداس: قبول کنید که باختید

آدیداس هر چه تلاش کرد نتوانست مانع از همکاری اتحادیه فوتبال آلمان با نایکی شود و حالا باید با طعنه مدیران این شرکت عظیم آمریکایی را نیز کنار بیاید.

کنایه نایکی به آدیداس: قبول کنید که باختید

به گزارش "ورزش سه"، آدیداس تمام تلاش خود را کرد تا همکاری 70 ساله با تیم ملی آلمان را حفظ کند اما موفق نشد. مدیر عامل شرکت، بیورن گولدن، شخصاً روز چهارشنبه به دفتر مرکزی اتحادیه فوتبال آلمان (DFB) در فرانکفورت رفت و پیشنهاد نهایی را ارائه کرد (آدیداس در حال حاضر 50 میلیون یورو در سال پرداخت می‌کند). DFB ولی دیروز این پیشنهاد را رد کرد. 

قرارداد جدید با نایکی شامل پاداش‌های مربوط به موفقیت، مشارکت در فروش پیراهن و تجهیزات، ارزشی در حدود 100 میلیون یورو در سال دارد که یک رکورد جهانی در رده ملی است. به عنوان یک انجمن غیرانتفاعی و به دلیل مشکلات مالی عمده، DFB نتوانست پیشنهاد نایکی را رد کند.

2003727

جان دوناهو، مدیر عامل نایکی، در مورد همکاری جدید با DFB گفت: «این یک تلاش تیمی قابل توجه و اثبات بزرگی بود که وقتی نایکی بهترین تلاشش را به نمایش می‌گذارد، هیچکس نمی‌تواند ما را شکست دهد و رقبا باید باخت را بپذیرند. ما احساس افتخار می‌کنیم که با فدراسیون فوتبال آلمان همکاری می‌کنیم. شروع از سال 2027 خواهد بود.»

دوناهو گفت که نایکی توانایی خود را در تبدیل تیم آلمانی به یک "برند جهانی" و فوتبالیست‌ها به "قهرمانان جهانی" نشان داده است.

دیدگاه‌ها