کد خبر : 2010339 | 04 فروردين 1403 ساعت 13:35 | 52.5K بازدید | 28 دیدگاه

رضایت اسکوچیچ: آماده بازی با پرتغال هستم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی زیر 21 سال کرواسی، از پیروزی تیمش برابر آندورا راضی و به پیروزی برابر پرتغال امیدوار است.

رضایت اسکوچیچ: آماده بازی با پرتغال هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر 21 سال کرواسی که هدایت آن برعهده اسکوچیچ است، دو روز قبل موفق شد در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا با نتیجه 0-3 برابر تیم ملی آندورا به پیروزی برسد. 

این تیم حالا باید در دیداری حساس و مهم برابر تیم ملی زیر 21 سال پرتغال به میدان برود و سرمربی کرواسی از عملکرد تیمش در این مدت راضی بوده و امیدوار است که همین روند را برابر حریف سرسخت بعدی هم ادامه دهند.

1915926

اسکوچیچ در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «آندورا در پنج بازی انتخابی بسیار خوب بازی کرده بود و یونان برابر این تیم به مشکل خورد. من از بیشتر بخش‌های بازی راضی هستم اما از چند بخش هم راضی نیستم، گاهی اقداماتی انجام دادیم که نیازی به آنها نبود. 

بعضی از لحظات مالکیت توپ ما بیشتر بود. در بعضی از موارد هم به خوبی از پس مشکلات برآمدیم اما باید آرام‌تر رفتار می‌کردیم. از بازیکنان در لحظاتی که خودشان را در شرایط ناخواسته قرار می‌دادند راضی نبودم. حالا پنج روز فرصت داریم که استراحت کنیم و خوشحالیم که هودزا را برای بازی بعدی حفظ کردیم چون او کارت داشت ولی حالا مشکلی برای بازی با پرتغال ندارد. باید این تیم را آنالیز کنیم و به خوبی برای رویارویی با آنها آماده شویم.»

دیدگاه‌ها