کد خبر : 2010348 | 04 فروردين 1403 ساعت 17:10 | 33.9K بازدید | 103 دیدگاه

حمله رییس بارسا به رئال: کارهایتان شرم‌آور است!

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، بار دیگر از باشگاه رئال مادرید انتقاد تندی کرد.

حمله رییس بارسا به رئال: کارهایتان شرم‌آور است!

به گزارش "ورزش سه"، نقشی که رئال مادرید در به جریان انداختن پرونده نگریرا و مطرح شدن بحث پرداخت رشوه از سوی باشگاه بارسلونا به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا ایفا کرد باعث شد که روابط بین این دو باشگاه به صورت کلی خراب شود. 

لاپورتا پیش از این بارها نسبت به این موضوع و همچنین برنامه‌های پخش شده از سوی تلویزیون رئال مادرید واکنش نشان داده و از آنها انتقاد کرده بود اما به نظر می‌رسد که هنوز هم از این دو موضوع عصبانی و ناراحت است و نتوانسته با آن کنار بیاید. 

1986428

رییس باشگاه بارسلونا در گفتگو با موندو دپورتیوو اظهار داشت: «من هنوز عصبانی و خشمگین هستم چون کاری که تلویزیون رئال مادرید انجام می‌دهد باعث تاسف است. آنها هر هفته سعی می‌کنند روی اتفاقات بازی تاثیر بگذارند. اگر بارسا این کار را می‌کرد، تا به حال ما را دادگاهی و جریمه کرده بودند. 

کاری که رئال مادرید انجام می‌دهد، ایجاد گمراهی است. آنها خواهان ادامه پرونده (نگریرا) بودند، در حالی که هیچ مدرکی وجود نداشت. تنها چیزی که بود گرفتن مشاوره داوری روی گزارش‌ها و ویدیوها بود. آنها می‌خواهند این پرونده را باز نگه دارند تا بگویند که بارسا روی داوری تاثیر دارد، در حالی که خودشان چنین کاری انجام می‌دهند.

امروز ما دیگر هیچ رابطه خوبی با رئال مادرید نداریم، چون آنها خودشان را در پرونده نگریرا و اتهامات وارد شده به ما نشان دادند و کاری که انجام می‌دهند به صورت کامل ایجاد گمراهی است.»

دیدگاه‌ها