کد خبر : 2010374 | 04 فروردين 1403 ساعت 17:41 | 38.4K بازدید | 81 دیدگاه

تقابل با خمس و نکونام در 4 روز؛

برنامه عجیب لیگ برای آلومینیوم!

زمان‌بندی مسابقات لیگ برتر طوری است که آلومینیوم کمترین استراحت ممکن را تا بازی با استقلال دارد.

برنامه عجیب لیگ برای آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی باید روز پانزدهم فروردین ماه نخستین مسابقه خود در سال جدید را برگزار کنند و در دیداری معوقه به مصاف هوادار تهران بروند و پنج روز بعد هم در هفته بیست و دوم لیگ برتر در تبریز رودرروی تراکتور قرار بگیرند، اما پس از آن یک برنامه فشرده برای آنها اعلام شده است.

استقلال روز 18 فروردین نخستین بازی خود در سال جدید را در هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان انجام می‌دهد و بازی‌های بعدی این تیم در روزهای 24 و 31 فروردین برنامه‌ریزی شده که فاصله مناسبِ 6 و 7 روزه بین مسابقات آنها وجود دارد، اما برخلاف آبی پوشان، تیم آلومینیوم اراک با برنامه‌ریزی عجیبی مواجه شده است.

1988762

آلومینیوم پس از دیدار مقابل تراکتور که روز 20 فروردین در تبریز خواهد داشت، فقط 4 روز فرصت دارد تا آماده دیدار حساس در اراک برابر استقلال شود و عجیب‌تر اینکه بازی بعدی شاگردان مجتبی حسینی در روز 2 اردیبهشت مقابل ذوب‌آهن اعلام شده است.

با وجود اینکه مسابقه‌ی بعدی استقلال پس از آلومینیوم 7 روز بعد برابر شمس‌آذر در تهران خواهد بود و اراکی‌ها نیز بعد از جدال با آبی‌پوشان فاصله 9 روزه تا مسابقه بعدی خود دارند، اما سازمان لیگ تاریخ عجیب 24 فروردین را برای انجام تقابل شاگردان مجتبی حسینی و جواد نکونام انتخاب کرده است.

طبق زمان‌بندی‌های اعلام شده و مواردی که در فوق اشاره شد، سازمان لیگ می‌توانست مسابقه تیم‌های آلومینیوم و استقلال را در یکی از روزهای 25 یا 26 فروردین برگزار کند تا اراکی‌ها نیز پس از دیدار با تراکتور حداقل 5 روز فرصت داشته باشند تا آماده مسابقه حساس با یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر شوند.

دیدگاه‌ها