کد خبر : 2010424 | 05 فروردين 1403 ساعت 02:15 | 77.9K بازدید | 25 دیدگاه

اوساسونا مدعی اصلی برای جذب تورس از گل گهر؛

هافبک محبوب نکونام، کاپیتان ایالت باسک

روبرتو تورس برای تیم ایالت باسک به مدت ۴۰ دقیقه برابر اروگوئه به میدان رفت.

هافبک محبوب نکونام، کاپیتان ایالت باسک

به گزارش ورزش سه، یکی از دیدارهای خاص دوستانه در سطح ملی، امشب میان دو تیم اروگوئه و ایالت باسک اسپانیا برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۱-۱ خاتمه پیدا کرد اما این دیدار با اتفاقات قابل توجهی همراه بود.
شاگردان مارچلو بیلسا که در تیم ملی اروگوئه شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و از حالا جلوتر از آرژانتین و برزیل، مدعی قهرمانی کوپا آمریکا عنوان می‌شوند، پیش از پایان نیمه اول با گل دژالو دروازه خود را باز شده دیدند اما در نیمه دوم اوضاع برای آنها بهتر شد.

2003984

در آغاز نیمه دوم ماتیاس وسینو هافبک اروگوئه‌ای لاتزیو گل تساوی را به ثمر رساند و پس از این گل، حواشی آغاز شد؛ تیم باسکی تصمیم گرفت ۸ تعویض داشته باشد اما بیلسا نسبت به این موضوع معترض بود و معتقد بود تنها ۶ تعویض باید انجام دهند.
به هر ترتیب ۸ تعویض باسکی‌ها صورت گرفت که یکی از آنها روبرتو تورس هافبک اسپانیایی گل گهر سیرجان بود که در مرکز زمین با بازوبند کاپیتانی تبدیل به رهبر ایالت باسک شد. 
این دیدار که در حضور 35461 نفر در سن مامس ورزشگاه خانگی بیلبائو برگزار می‌شد در نهایت با همین نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

2003983

در پایان بازی عملکرد روبرتو تورس هافبک اسپانیایی فوتبال ایران مورد توجه علاقه‌مندان فوتبال این کشور قرار گرفت و حتی برخی از کاربرهای X (توییتر سابق) در پیام‌هایی نسبت به دیدن دوباره تورس آن هم با بازوبند ابراز ذوق زدگی کردند و معتقد بودند روبرتو تورس در تابستان باید به اوساسونا برگردد تا کیفیت بالای خودش را در سطح اول فوتبال جهان به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها