کد خبر : 2010546 | 06 فروردين 1403 ساعت 09:54 | 60.3K بازدید | 24 دیدگاه

پیشنهاد رسمی رئال: خرید ستاره بایرن با کمترین قیمت

رئال مادرید قصد دارد در طی چند روز آینده پیشنهاد رسمی برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، را ارائه کند.

پیشنهاد رسمی رئال: خرید ستاره بایرن با کمترین قیمت

به گزارش "ورزش سه"، درخشش دیویس در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به این بازیکن جلب کرد و باعث شد که آنها شرایط جذب او را زیر داشته باشند. 

جدی‌ترین مشتری او رئال مادرید است که از مدت‌ها قبل به صورت جدی این ستاره کانادایی را زیر داشته و مشتاق است که بتواند از حضور او در ترکیب تیمش استفاده کند و حتی گفته می‌شود که مذاکراتی را با مدیر برنامه این بازیکن هم انجام داده است. 

2003496

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مدیران این باشگاه تصمیم دارند در طی چند روز آینده پیشنهادی رسمی را برای به خدمت گرفتن دیویس به باشگاه بایرن مونیخ ارائه کنند تا نشان دهند که در تصمیم برای جذب او کاملا جدی هستند. 

بایرن تمایلی به فروش دیویس ندارد و در تلاش است تا قرارداد او را تمدید کند و به همین دلیل قیمت این بازیکن را بسیار بالا برده، اما تمام تلاش مدیران رئال بر این است که بتوانند این بازیکن را با کمترین قیمت ممکن به خدمت بگیرند و مذاکراتی دشوار را برای انجام این کار پیش رو خواهند داشت.

در صورتی که دیویس حاضر به تمدید قرارداد با بایرن نشود، مدیران این باشگاه قطعا با فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو موافقت خواهند کرد تا مانع از جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان شوند.

دیدگاه‌ها