کد خبر : 2010672 | 07 فروردين 1403 ساعت 05:19 | 41K بازدید | 33 دیدگاه

تیمی برنده می‌شود که شایسته باشد و بهانه فایده ندارد؛

جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!

سرمربی گرجستانی تاجیکستان درباره شرایط دیدار با عربستان صحبت کرد و به صحبت‌های مانچینی واکنش نشان داد.

جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تاجیکستان قرار است فردا در خانه خود از تیم ملی عربستان در چهارمین دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پذیرایی کند و این دیدار برای تاجیکستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که اردن ۴ امتیازی شده و از دست دادن امتیاز در این دیدار، می‌تواند شرایط را برای ادامه دادن در مقدماتی جام جهانی سخت کند.
گیلا شیکلادزه سرمربی تیم ملی تاجیکستان در نشست خبری خود گفت: برای شکست دادن تیمی به قدرت تیم ملی عربستان باید حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم و تمرکز کنیم. علاوه بر بهره بردن از زمین و تماشاگرانی که کنار ما خواهند بود باید تمرکز داشته باشیم.
وی ادامه داد: جزئیات ریز بازی قبلی را آنالیز کردیم و من در مورد آنها هشدار دادم اما تیم ملی عربستان بازیکنانی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.
او با لبخند تاکید کرد: بهانه مانچینی باعث خنده‌ام شد. بسیاری از استادیوم‌ها دارای چمن مصنوعی هستند و حتی اردوی تمرینی آنها در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود.
وی در پایان گفته‌های خود افزود: تیمی که شایسته پیروزی است پیروز می‌شود و این بهانه‌ها اتفاق خاصی نیست و تاثیری بر نتیجه ندارد.
تیم ملی تاجیکستان در عربستان برابر شاگردان مانچینی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و این موضوع در این دیدار می‌تواند برای تاجیکستان متفاوت باشد.

دیدگاه‌ها