کد خبر : 2010767 | 07 فروردين 1403 ساعت 19:23 | 12.3K بازدید | 9 دیدگاه

اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!

با اعلام رسمی، فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، پس از ادعاهایی مبنی بر توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس، بازیکن ناپولی، با هیچ محرومیتی مواجه نخواهد شد.

اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!

به گزارش "ورزش سه"، جراردو ماستراندرا، قاضی ورزشی سری A، امروز پس از تحقیقات دادستانی در مورد پرونده آچربی و ژسوس، رأی نهایی را صادر کرد. هر دو بازیکن جمعه هفته گذشته به‌عنوان بخشی از پروسه پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند.

در ۱۷ مارس و در جریان تساوی ۱-۱ اینتر برابر ناپولی، ژوان ژسوس ادعا کرد که آچربی به او توهین نژادپرستانه کرده است. مدافع ایتالیایی در همان زمان از او عذرخواهی کرده بود اما یک روز پس از بازی همه ادعاهای مربوط به نژادپرستی را رد کرد.
در سمت دیگر ژسوس مدعی شده بود که آچربی در زمین به او گفته است «برو سیاهپوست، تو فقط یک سیاهپوستی

2004499

تحقیقات دادستانی ایتالیا در این مورد تا امروز ادامه داشت تا اینکه ماستراندرا امروز تایید کرد آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شده است و خبری از محرومیت ۱۰ جلسه‌ای و جریمه برای مدافع اینتر نخواهد بود زیرا شواهدی برای تایید روایت مدافع ناپولی وجود ندارد.

گزارش‌های اخیر حاکی از این بود که اینتر هم از وضعیت آچربی خشمگین است و قصد دارد در صورت محرومیت ۱۰ جلسه‌ای، با او به‌طور جداگانه برخورد کند و حتی در پایان فصل او را بفروشد اما اکنون با این حکم شرایط برای آچربی بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها