کد خبر : 2010874 | 08 فروردين 1403 ساعت 11:15 | 42.7K بازدید | 19 دیدگاه

خریبین، التماری، معزعلی و ایمن حسین

کولاک مهاجمان نامدار آسیا با هت‌تریک و بریس

ستاره‌های هجومی فوتبال آسیا شب گذشته درخشان ظاهر شدند و گل‌های زیادی به ثمر رساندند.

کولاک مهاجمان نامدار آسیا با هت‌تریک و بریس

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی دیروز برگزار شد و مهاجمان نامدار آسیایی شب خوبی را همراه با تیم‌های ملی خود پشت سرگذاشتند و اکثر آنها موفق به گلزنی و درخشش در این مسابقات شدند.

تیم ملی ایران با درخشش مهدی طارمی و مهدی قایدی و همکاری این دو بازیکن تک گل سه امتیازی را به ثمر رساند و صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات قطعی کرد، زمین مسابقه در این بازی روی کیفیت بازیکنان تاثیرگذار بود اما در نهایت ایران موفق به کسب 3 امتیاز شد.

در بازی استرالیا و لبنان کریگ گوودوین وینگر سرعتی این تیم بود که در برد پنج گله موفق شد 2 گل به ثمر برساند و نقش ویژه‌ای در پیروزی استرالیا داشت، گل اول استرالیا را هم مهاجم جوان این تیم ینگی به ثمر رساند.

تیم ملی عراق هم با پنج گل یمن را شکست داد که در این مسابقه مهاجم گلزن عراقی‌ها ایمن حسین 2 گل به ثمر رساند و ترک عادت نکرد، او در این مسابقه هم ستاره تیم ملی عراق بود، سون هیون مین ستاره تیم ملی کره جنوبی هم یکی دیگر از بازیکنان نامداری بود که طعم گلزنی را چشید و در پیروزی 3 گله کره نقش آفرینی کرد.

بازی نزدیک و سخت قهرمان جام ملت‌های آسیا مقابل کویت با درخشش المعز علی همراه شد و این تیم به سختی دو بر یک پیروز شد و هر دو گل را المعز وارد دروازه کویت کرد، عمر خریبین ستاره تیم ملی سوریه مقابل میانمار هت‌تریک کرد، موسی التماری ستاره تیم ملی اردن هم مقابل پاکستان هت‌تریک کرد تا شب خوب مهاجمان عرب زبان هم کامل شود.

در این بین حتی مهاجمانی چون چتری، کاپیتان تیم ملی هند، یزان النعیمات پدیده جام ملت‌های آسیا، فیراس البوریکان، اوستون ارونوف و ابراهیم حصار دو بازیکن شاغل در ایران و کوجو مهاجم غنایی تیم ملی قرقیزستان موفق به گلزنی شدند تا شب خاصی برای مهاجمان فوتبال آسیا رقم بخورد.

دیدگاه‌ها