کد خبر : 2010918 | 08 فروردين 1403 ساعت 15:54 | 37.2K بازدید | 23 دیدگاه

تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)

رودریگو دی‌پل، ستاره تیم ملی آرژانتین، بامداد امروز برای اولین بار بازوبند کاپیتانی این کشور را به بازو بست.

تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین دیشب در دیداری دوستانه موفق شد کاستاریکا را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. گل‌های تیم لیونل اسکالونی را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند.

اگرچه برای دیگر بازیکنان این یک بازی دوستانه عادی بود اما در دقایق پایانی و برای رودریگو دی‌پل تبدیل به یک بازی خاطره‌انگیز و ویژه شد.

ستاره اتلتیکو مادرید در دقیقه ۷۲ به‌جای جیووانی لوسلسو وارد زمین شد. تنها پنج دقیقه پس از ورود او موفق شد روی گل سوم تأثیرگذار باشد و گل مارتینز با پاس او به ثمر برسد.

2004805

لحظاتی بعد هم با خروج دی‌ماریا از زمین، او به یک دستاورد بزرگ‌تر رسید: کاپیتانی آلبی‌سلسته. هافبک بنفیکا بلافاصله پس از دیدن شماره‌اش بر روی تابلو، به سراغ دی‌پل رفت و بازوبند را بر بازوی او بست. در همین حین ستاره اتلتیکو کلمه «ممنون» را بارها تکرار و از دی‌ماریا تشکر کرد.

این اولین بار بود که دی‌پل بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر روی دستش می‌بیند. قطعا آخرین بار هم نخواهد بود زیرا اکنون او کاپیتان سوم تیم است و در صورت نبود لیونل مسی و دی‌ماریا در زمین، می‌تواند بازوبند را بر دست ببندد.

او پس از بازی در مورد این اتفاق بزرگ گفت: «برای من افتخار بزرگی است. این بازوبند در اختیار بازیکنان بزرگی بوده است و حالا من بسیار خوشحالم که توانستم آن را داشته باشم.»

دیدگاه‌ها