کد خبر : 2011043 | 09 فروردين 1403 ساعت 14:55 | 67.1K بازدید | 65 دیدگاه

شوک غیرمنتظره پیش از جام ملت‌های آسیا؛

شکست ملی‌پوشان برابر تیم زیر 23 سال مراکش!

تیم ملی فوتسال ایران در مصاف با تیم ملی زیر 23 سال مراکش متحمل به شکست نگران کننده‌ای شد تا پیش از جام ملت‌های آسیا، زنگ‌های خطر به صدا در بیایند.

شکست ملی‌پوشان برابر تیم زیر 23 سال مراکش!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وحید شمسایی که برای آمادگی بیشتر و حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیا 2024، راهی تورنمنت چهارجانبه ویتنام شدند تا با انجام سه دیدار نسبتا سبک خود را محک بزنند. اما در اولین جدال در مصاف با تیم زیر 23 سال مراکش با نتیجه 5 بر چهار شکست خوردند تا پیش از آغاز بزرگترین رویداد فوتسال آسیا، زنگ‌های خطر را به صدا در بیاورند. ملی‌پوشان فوتسال ایران بازی را بسیار خوب آغاز کردند و توسط مهدی کریمی و سالار آقاپور به گل رسیدند تا به نظر برسد، روز بی‌دردسری را برابر جوان‌های مراکشی پشت‌سر بگذارند که همین خوش خیالی باعث شد تا شاگردان هیچام دگویگ در ادامه مسابقه باعث غافلگیری شمسایی و شاگردانش شوند. شیرهای جوان اطلسی که حسابی از زمین پارکت ویتنامی‌ها در حین بازی گله‌مند بودند و بارها اعتراض داشتند، در اواسط نیمه نخست نمایش بهتری را نسبت به تیم ملی فوتسال ایران ارائه دادند و به سادگی هر چه تمام، بازی را به تساوی کشیدند.

2005031

با شروع نیمه دوم، تیم ملی فوتسال ایران که حسابی از نتیجه بازی شوکه شده بود، سعی کرد با خلق موقعیت‌ بر روی دروازه عبدالطیف، باری دیگر برتری‌اش را به‌دست بیاورد که دفاع منظم و با برنامه مراکشی‌ها و روی آوردن به تاکتیک دفاع _ ضدحمله، کار را برای شمسایی و تیمش سخت کرد. به‌خصوص که آن‌ها در لحظه‌ای، از غفلت بازیکنان ایران بیشترین نفع را بردند و گل سوم را هم وارد دروازه سپهر محمدی کردند. دقایقی بعد، بازیکنان مراکش که حسابی از کامبک استثنایی خود لذت می‌بردند، گل چهارم را هم به ثمر رساندند تا حالا آن‌ها باشند که بازی را پیش افتاده‌اند.

2005032

شمسایی بلافاصله پس از دریافت گل چهارم، تیمش را با سیستم پاورپلی روانه زمین کرد و روی یک کار تیمی عالی که شامل پاس‌های یک‌ضرب و دو ضرب بود، اختلاف را توسط مهدی کریمی به یک گل کاهش داد. در ادامه، بهروز عظیمی، با ضربه‌ای بی‌نقص، زننده گل چهارم و تساوی بخش بود و خوشحالی جالبی را از خود نشان داد که همین موضوع باعث جریحه‌دار شدن بازیکنان مراکش شد. زیرا دقایقی بعد آن‌ها بودند که با گل پنجم‌شان شادی جنجالی را مقابل ایرانی‌ها انجام دادند.

در ثانیه‌های پایانی، ملی‌پوشان که فکرش را نمی‌کردند مقابل بازیکن‌های زیر ۲۳ سال مراکش دچار مشکل شوند و شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کنند و آشفته بودند، در همین حال، بهروز عظیمی روی بازیکن حریف مرتکب خطای شدیدی شد و پس از سوت پایان، درگیری بازیکنان و کادرفنی دو تیم را به همراه داشت.

2005033

پس از دقایقی مجادله که با دخالت مسئولین برگزاری پایان یافت. بازیکنان مراکش در اقدامی عجیب، دور هیچام دگویگ سرمربی خود حلقه زدند و همانند تیمی که در دیدار بزرگی پیروز شده است، او را به بالا می‌انداختند و پیراهنشان را به بازیکنان ایران نشان می‌دادند. شاید آن‌ها حق داشته باشند که چنین خوشحالی وصف ناپذیری را مقابل بهترین تیم آسیا جشن بگیرند.

بررسی‌های خبرنگار "ورزش سه" و لیست مسابقات دوستانه تیم ملی زیر 23 سال فوتسال مراکش نشان می‌دهد که هیچام دگویگ با بازیکنان زیر 23 سال کشورش راهی تورنمنت ویتنام شده است و این شکست می‌تواند آسیب بزرگی به روحیه بازیکنان تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا وارد کند.

برنامه سایر روزهای تورنمنت چهارجانبه فوتسال ویتنام را به شرح زیر می‌باشد.

11 فروردین

ایران - نیوزیلند، ساعت 10:30
مراکش - ویتنام، ساعت 13:30

12 فروردین

نیوزیلند - مراکش، ساعت 10:30
ایران - ویتنام، ساعت 13:30

دیدگاه‌ها