کد خبر : 2011072 | 09 فروردين 1403 ساعت 17:48 | 18.8K بازدید | 24 دیدگاه

اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!

بایرن مونیخ از آلفونسو دیویس خواسته است که در روزهای آینده تصمیمش برای تمدید و یا جدایی از این باشگاه را اعلام کند.

اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس باید در روزهای آینده تصمیم بگیرد. او از قبل این را می‌داند و اکنون مسئله امضای قرارداد جدید با باشگاه آلمانی یا نگاه قطعی به سانتیاگو برنابئو است.

بایرن مونیخ می‌خواهد ابهامات را برطرف کند و مشکلی که یک سال در مورد تمدید و یا جدایی آلفونسو دیویس وجود دارد را حل کند. آنها برای فروش دیویس ۷۰ میلیون یورو می‌خواهند. رقمی که بسیار بعید است رئال مادرید آن را قبول کند.

باشگاه آلمانی تابستان گذشته با خرید گریرو پرتغالی سمت چپ خط دفاعی خود را تقویت کرد اما می‌داند که اگر دیویس پیشنهاد تمدید را نپذیرد مجبور است او را بفروشد و دوباره برای خرید یک دفاع کنار دیگر به بازار برود.

چیزی که بایرن به آن فکر نمی‌کند تغییر نوع معامله است. آنها به مبادله یا گنجاندن بازیکن توسط رئال در پیشنهادشان فکر هم نمی‌کنند. وقتی که زمان خداحافظی با دیویس فرا برسد، باشگاه آلمانی بهترین گزینه ممکن برای منافع خود را انتخاب خواهد کرد که قطعا فروش با مبلغی بالا است. همانطور که گفته شده هیچ احتمالی برای قرار گرفتن میگل گوتیرز در پیشنهاد رئال برای خرید دیویس وجود ندارد. گوتیرز بازیکن خیرونا است اما رئال می‌تواند او را بازیابی کند، با این حال خبری از فروش فوری او نخواهد بود.

2005069

اگر بایرن گوتیرز را بخواهد باید با خیرونا مذاکره کند و سپس اگر انتقال احتمالی انجام شود، نیمی از پول آن به سفیدپوشان مادرید خواهد رسید.

درخواست ۲۰ میلیون یورویی

طبق ادعای بیلد، دیویس از بایرن مونیخ دستمزدی ۲۰ میلیونی می‌خواهد اما باشگاه آلمانی نمی‌خواهد از پیشنهاد ۱۲ میلیونی‌اش فراتر برود. حالا همه چیز به مدافع کانادایی بستگی دارد که پیشنهاد بایرن را بپذیرد و یا به دنبال توافق با رئال مادرید باشد.

دیدگاه‌ها