کد خبر : 2011109 | 10 فروردين 1403 ساعت 04:30 | 58K بازدید | 54 دیدگاه

شماره ۹ این تیم دوباره ترسناک شد؛

عملکرد ترابی هواداران پرسپولیس را نگران کرد!

مهدی ترابی در مدت اخیر عملکرد فوق العاده‌ای در پرسپولیس داشته است.

عملکرد ترابی هواداران پرسپولیس را نگران کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه فصل برای مهدی ترابی طوری که دلش می‌خواست پیش نرفت و یک مصدومیت بد از ناحیه مچ پا در بازی رفت مقابل النصر در چمن بد ورزشگاه آزادی او را هفته‌ها از درخشش دور کرد اما هرچه بازی‌ها جلوتر رفت، ترابی دوباره همان ستاره همیشگی شد.

مهدی ترابی در مدت اخیر تاثیرگذارترین بازیکن سرخ‌ها بوده و وقتی موتور گلزنی و گلسازی او روشن شد، پرسپولیس نیز تا حد خوبی به ساحل آرامش رسید.

پرسپولیس در ده بازی اخیر خود ۷ پیروزی داشته که رد پای ترابی در پنج برد به طور مستقیم قابل مشاهده است. شماره ۹ سرخ‌ها در این مدت ۳ گل زده و ۴ پاس گل داده و همچنین مهره‌ای کلیدی در تیم اوسمار بوده است. هماهنگی فوق العاده او با اوستون ارونوف نیز باعث شده او بیش از هفته‌های گذشته در پرسپولیس بدرخشد.

2005139

او در هفته یازدهم مقابل نساجی تک گل پیروزی بخش سرخ‌ها را زد. او مقابل تراکتور گل دوم پرسپولیس را زد. در جام حذفی جلوی نفت و گاز گچساران یک گل زد و یک پاس گل داد.

درخشش ترابی در بازی‌های آخر سال هم مشهود بود و او مقابل فولاد، هم گل زد و هم پاس گل داد. ترابی همچنین در جشن آخر سال پرسپولیس مقابل پیکان پاس گل دوم سرخ‌ها را به کنعانی داد‌.

این درخشش باعث شد هواداران پرسپولیس وقتی ترابی از احتمال پایان کارش در پایان فصل در این تیم گفت، احساس نگرانی کنند و بیش از پیش از مدیریت این تیم بخواهند قرارداد او را تمدید کنند. باید دید عملکرد خوب ترابی به ۱۴۰۳ نیز کشیده می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها