کد خبر : 2011178 | 10 فروردين 1403 ساعت 18:12 | 7.4K بازدید | 10 دیدگاه

پوستکوگلو: مصدوم نشدن ملی‌پوشان معجزه است

آنگه پوستکوگلو می‌گوید اینکه بازیکنانش بدون مصدومیت از فیفا دی گذر کرده‌اند چیزی مانند معجزه است.

پوستکوگلو: مصدوم نشدن ملی‌پوشان معجزه است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام فردا در دیداری خانگی میزبان لوتون تاون هستند. باشگاه لندنی با ۵۳ امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است و با یک بازی کمتر فاصله‌ای ۳ امتیازی با استون ویلای رده چهارمی دارد. آنگه پوستکوگلو دقایقی پیش در کنفرانس خبری بازی فردا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اخبار تیم و آمادگی بازیکنان؟
همه بازیکنان ملی‌پوش‌مان بدون آسیب از بازی‌های ملی عبور کردند. مانند معجزه است. همه خوب برگشته‌اند. میکی هم کسی بود که آخرین بازی پیش از فیفا دی را از دست داده بود. او چند روز گذشته تمرین کرده است و بنابراین در دسترس است.

مصدومیت ریچارلیسون؟
او خوب است. کمی زانو درد داشت اما وضعیت او را مدیریت می‌کنیم. برزیل به او استراحت داد اما او امروز تمرین کرد و احساس خوبی دارد.

تمایل کریستین رومرو برای بازی در المپیک؟
بله خبر دارم. المپیک موضوع متفاوتی است زیرا باشگاه‌ها موظف به دادن بازیکنان به تیم ملی نیستند. باید در مورد آن صحبت کنیم زیرا کوپا آمه‌ریکا هم برگزار می‌شود.

2001738

بازی کردن بنتانکور با یک انگشت شکسته؟
بله انگشت کوچک پای او شکسته اما هنوز ۹ انگشت دیگر دارد. او به خوبی تمرین می‌کند و فکر نمی‌کنم کسی بتواند در این شرایط مانند او بازی کند. او نمی‌خواست به‌خاطر مصدومیتش استراحت کند و توصیه پزشکان هم این بود که می‌تواند بازی کند. پس همین عالی است.

وضعیت بن دیویس؟
او شخصیت و ذهنیت برجسته‌ای دارد. من با او درباره بازی کردنش صحبت کرده‌ام و می‌دانم چه بازیکن بزرگی است. او هر زمان که بازی کرده عالی بوده و با اینکه می‌خواست بیشتر بازی کند اما این ذهنیت عالی او را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها