کد خبر : 2011210 | 10 فروردين 1403 ساعت 22:05 | 11.6K بازدید | 33 دیدگاه

رضایی و اسدی پاس گل دادند، شهریار دبل کرد؛

حال خوب مهاجمان سپاهان پیش از مصاف حیاتی

شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی در جریان برتری سه گله مقابل تیم سپاهان ب اثرگذار ظاهر شدند.

حال خوب مهاجمان سپاهان پیش از مصاف حیاتی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز (جمعه دهم فروردین) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان ب رفت و در پایان موفق شد با سه گل از این مسابقه تدارکاتی با پیروزی خارج شود.
سه گل سپاهان در این مسابقه توسط شهریار مغانلو (دو گل) و محمد کریمی به ثمر رسید.

2005321

اما نکته جالب توجه این بود که دو گل شهریار مغانلو با دو پاس از رضا اسدی و سپس کاوه رضایی وارد دروازه حریف شد تا ۳ مهاجم مهم طلایی پوشان اصفهانی پیش از مصاف حساس برابر تراکتور نشان دهند که از فرم بسیار خوبی برخوردار هستند.

شهریار مغانلو، رضا شکاری و فرشاد احمدزاده معمولا سه ضلع تهاجمی تیم فوتبال سپاهان هستند که در مصاف برابر تراکتور به دلیل محرومیت فرشاد احمدزاده احتمالاً فرصت به کاوه رضایی خواهد رسید تا در ترکیب اصلی بازی کند و رضا اسدی نیز پشت این سه بازیکن به عنوان مهاجم سایه در کنار شهریار مغانلو قرار خواهد گرفت.

2005322

تیم فوتبال سپاهان روز پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور می‌رود و در صورتی‌که نتواند امتیازات لازم را از این مسابقه کسب کند شاید دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشد. پس سرمربی پرتغالی سپاهان به شدت به درخشش مهاجمان تیمش در این مسابقه نیازمند است و امیدوار است آنها فرمی را که در آخرین بازی تدارکاتی از خود نشان دادن در ورزشگاه یادگار امام هم تکرار کنند.

دیدگاه‌ها