کد خبر : 2011251 | 11 فروردين 1403 ساعت 09:42 | 13.9K بازدید | 6 دیدگاه

زندی: با دقیقی هر مسیر سختی آسان می‌شود

مدیرعامل شمس آذر به شکل خاصی از سرمربی تیمش حمایت کرد و تولدش را نیز تبریک گفت.

زندی: با دقیقی هر مسیر سختی آسان می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، در کنار شگفتی‌سازی شمس آذر در این فصل از لیگ‌برتر، البته نگاه‌ها به سمت مدیرعامل جوان این تیم نیز هست. شهاب زندی که به واسطه فوتبالیست بودن از آگاهی بالایی در خصوص شرایط برخوردار است و‌ همین مسئله در بیشتر اوقات باعث شده تا موانع بزرگی را از پیش پای تیمش برداشته و آنها را بدون ایجاد حاشیه مدیریت کند.

زوج زندی و دقیقی طی فصول اخیر موفقیت‌های بزرگی برای شمس آذر به همراه داشته است. از صعود ویژه و رکورد جالب توجه تا اکنون در لیگ برتر که آنها مدعیان بزرگی را به دردسر انداخته‌اند و شاید نزدیکی شرایط سنی مدیر و سرمربی هم اتفاق جالبی باشد که باعث شده آنها با تعامل در کنار یکدیگر برای موفقیت این تیم در استان قزوین تلاش کنند.

2005395

شهاب زندی اکنون در سالروز تولد سرمربی تیمش با انتشار تصویری جالب توجه از رابطه صمیمی خود با سرمربی تیمش نوشته: «خسته هم که بشیم، کافیه چند دقیقه کنار هم تکیه بدیم؛ اونوقت با هم می‌تونیم هر مسیر سختی رو با هم پشت سر  بذاریم.»

شمس آذر در نیم فصل اول جاه‌طلبانه و شگفتی‌ساز توانست به نتیجه دلخواه در لیگ دست یابد و اکنون برای شروعی دوباره چشم به اولین برد سال دوخته است؛ دیدار مقابل ذوب آهن که از جهات زیادی با توجه به اتفاقات نیم فصل اول برای این تیم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید دید نتیجه تلاش آنها مقابل شاگردان محمد ربیعی در اصفهان با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها