کد خبر : 2011256 | 11 فروردين 1403 ساعت 10:12 | 29.7K بازدید | 86 دیدگاه

حمله دوباره به وینیسیوس: فیلم بازی می‌کنی!

لوئیس چیلاورت، دروازه‌بان سابق پاراگوئه، یک‌بار دیگر از رفتار وینیسیوس جونیور انتقاد کرده و تایید کرد که اشک‌های او در نشست خبری به دلیل مستند در دست ساخت نتفلیکس بود.

حمله دوباره به وینیسیوس: فیلم بازی می‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، خوزه لوئیس چیلاورت از رفتار وینیسیوس جونیور در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دوستانه علیه نژادپرستی که سه‌شنبه گذشته اسپانیا و برزیل در سانتیاگو برنابئو انجام دادند، عصبانی به نظر می‌رسد.

وقتی از وینیسیوس درمورد مبارزه با نژادپرستی سوال شد او نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و دروازه‌بان سابق پاراگوئه پیامی را در حساب رسمی "اکس" خود برای ستاره رئال ارسال کرد و از او خواست که از این حرف‌ها دست بردارد: "سیرک و سرگرمی. خود اوست که اول به حریفانش توهین و حمله می‌کند. بزدل نباش! فوتبال یک بازی مردانه است."

2005402

این دروازه‌بان سابق، در مصاحبه با رادیو آرژانتین "اسپلندید اِی‌اِم" دوباره به وینیسیوس حمله کرد: "چرا چیزی که به وینیسیوس گفتم عجیب بود؟ برای داشتن عقل سلیم؟ چرا شروع به گریه می‌کند؟ او گفت که می‌خواهد سیاه‌پوستان بتوانند بهتر زندگی کنند، پس سفیدپوستان چه کار باید بکنند؟ آیا باید خودکشی کنیم؟ ما نباید هر چیزی را تحریف کنیم. چیزی که من در توییتر خود گذاشتم این بود که فوتبال برای مردان است. وقتی در پاراگوئه می‌گوییم ولگرد نباش، اصلاً جمله تحقیرآمیزی نیست."

دروازه‌بان سابق پاراگوئه اشک‌های وینیسیوس را زیر سوال برد و به مستندی اشاره کرد که نتفلیکس از این ستاره برزیلی می‌سازد که در آخرین دیدار رئال مادرید با والنسیا در مستایا جنجال برانگیخت: "دوربین‌های نتفلیکس در نشست خبری بودند و او شروع به گریه می‌کند. برای یک مرد سیاه‌مو که 300 دلار درآمد دارد و باید به 4 فرزند غذا بدهد چه چیزی می‌ماند او برای رئال مادرید بازی می‌کند. علاوه بر این، او اولین کسی است که به رقبا حمله می‌کند. وقتی پلیس برزیل هواداران آرژانتینی بوکاجونیورز را تا سر حد مرگ کتک زد، وینیسیوس که نمونه‌ای از رهبران برزیل است، کجا بود؟ پسران، زنان و حتی افراد مسن کتک خوردند. وقتی شما را می‌زنند همه چیز خوب است، اما بعد به آن‌ها بی‌احترامی می‌کنید و شروع به گریه می‌کنند."

2005403

دیدگاه‌ها