کد خبر : 2011260 | 11 فروردين 1403 ساعت 10:58 | 21.8K بازدید | 19 دیدگاه

بنزما برگشت تا پنالتی خراب کند! (عکس)

کریم بنزما در بازگشت به ترکیب الاتحاد پنالتی‌‌اش به گل تبدیل نشد اما موفق به دادن یک پاس گل شد.

بنزما برگشت تا پنالتی خراب کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما برای اولین‌بار برای بیش از یک ماه دوری به ترکیب الاتحاد بازگشت و شاهد برتری 3-1 تیمش مقابل الفیحا بود که اگرچه یک ضربه پنالتی را از دست داد اما موفق به دادن به یک پاس گل شد.

این ستاره فرانسوی ظاهرا تنش با مارسلو گایاردو آرژانتینی را پشت سر گذاشته که در نهایت پس از غلبه بر مصدومیت عضلانی، بالاخره موفق شد به ترکیب اصلی تیمش بازگردد.

2005408

بنزما پیش از مصدومیت و دوری از ترکیب رابطه‌اش با هواداران وارد چالش جدی شده بود که بسیاری از آن‌ها خواستار جدایی برنده توپ طلا شده بودند. هواداران الاتحاد اعتقاد داشتند که او مانند اغلب بازیکنانی که به لیگ روشن رفته‌اند فقط جنبه مالی را در نظر داشته و از تمام توان خود در زمین استفاده نمی‌کند.

بازگشت به جمع زرد و مشکی‌ها

بنزما در بازگشت به ترکیب فرصتی استثنایی برای گلزنی و برطرف کردن حداقل بخشی از دلخوری هواداران را در اختیار داشت که شانس با او یار نبود.

2005409

در دقیقه 20 این بازی خانگی او فرصت داشت از روی یک ضربه پنالتی اولین گل تیمش را به ثمر برساند اما ولادیمیر استویکوویچ مسیر ضربه او را درست حدس زد موفق شد این پنالتی را مهار کند. بنزما برای اولین بار نبود که با پیراهن الاتحاد پنالتی از دست می‌دهد او تا به امروز 4 فرصت گلزنی با پنالتی داشته که هر بار ناکام مانده است.

مهاجم فرانسوی که علاقه زیادی به گلزنی داشت پس از مهار توپ به سمت آن رفت اما پیش از او دخالت مدافع حریف موجب شد توپ به بیرون برود. از دست رفتن این فرصت گلزنی می‌توانست شب بنزما را تلخ کند اما او بی‌تاثیر زمین بازی را ترک نکرد.

بنزما که در سال 2024 هنوز پایش به گلزنی بازی نشده است، روی یکی از گل‌های دیشب تیمش تاثیر گذار بود. او روی گل دوم که توسط احمد الغامدی 22 ساله به ثمر رسید، موفق به ارسال پاس گل شد.

2005410

دیدگاه‌ها