کد خبر : 2011349 | 11 فروردين 1403 ساعت 22:04 | 19.3K بازدید | 36 دیدگاه

ترکیب الهلال برای ادامه رکوردشکنی جهانی!

الهلال برای حفظ روند پیروزی‌های متوالی خود در رقابت‌های این فصل، به مصاف الشباب می‌رود.

ترکیب الهلال برای ادامه رکوردشکنی جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف ۱۲ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی در فاصله ۱۰ هفته تا پایان مسابقات لیگ باعث شده تا الهلال به احتمال بسیار زیاد عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای را به خود اختصاص دهد، با این حال آنها در پی ثبت رکوردهای شگفت انگیز بعدی هستند.

الهلال که با ثبت 29 پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها توانسته آمارهای فوق العاده و شگفت‌انگیزی را از خود به جا بگذارد، امشب در دیداری از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ عربستان میهمان الشباب است. آبی‌ها به دنبال ادامه این روند فوق العاده خود هستند تا فصل را با قهرمانی بدون شکست به پایان برسانند.

برای دیدار امشب، ژسوس تصمیم گرفته است تا باز هم با ترکیب اصلی خود و بازیکنان مطرح و نامدارش پای به زمین مسابقه بگذارد. او همچون دیدارهای گذشته از یاسین بونو در درون دروازه استفاده کرده است تا این سنگربان مراکشی امیدوار باشد یک رکورد دیگر نیز به ثبت رسانده و با کلین شیت در این بازی، فصل فوق‌العاده‌اش را ادامه دهد.

در خط دفاعی باز هم زوج علی البلیهی و کالیدو کولیبالی از ابتدا به میدان می‌روند. ۲ مدافعی که یک دیوار بسیار خوب دفاعی را در ترکیب الهلال ایجاد کرده‌اند. ژسوس تصمیم گرفته تا برای سمت راست و چپ خط دفاعی نیز از محمد البریک و یاسر الشهرانی استفاده کند.

در خط میانی یک بار دیگر شاهد حضور ۲ هافبک خارجی الهلال در ترکیب اصلی هستیم. جایی که روبن نوو به همراه سرگئی میلینکوویچ ساویچ به میدان رفته‌اند. اما نکته بسیار جالب و قابل توجه حضور همزمان چهار عنصر کاملا تهاجمی در ترکیب آبی‌های ریاض است.

2005559

ژسوس برای این مسابقه از میشایل به همراه مالکوم و همچنین سالم الدوسری استفاده کرده است. ضمن اینکه به مانند اکثر دیدارهای این فصل الکساندر میتروویچ نیز در خط حمله این تیم به میدان می‌رود بهترین گلزن الهلال امیدوار است که آمار گل زنی‌هایش را افزایش داده تا بتواند در جدول گلزنان رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به رونالدو برسد.

دیدگاه‌ها