کد خبر : 2011382 | 12 فروردين 1403 ساعت 06:24 | 15.3K بازدید | 32 دیدگاه

سون تا آخرین نفس برای تاتنهام! (عکس)

جایگاه سون هیونگ مین به عنوان یکی از دست نیافتنی‌ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال انگلیس همچنان محفوظ و متعلق به این بازیکن اهل کره جنوبی است.

سون تا آخرین نفس برای تاتنهام! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تنها چند روز پس از بازگشت کاپیتان تیم ملی کره جنوبی از سفر طولانی تایلند به لندن، سون موفق شد در دقیقه ۸۵ مسابقه تاتنهام مقابل لوتون تاون سختکوش، گل پیروزی تیمش را روی یک توپ برگشتی و یک ضربه بغل پای دقیق به ثمر برساند.

2005619

این یک برد باارزش برای تاتنهام بود که حالا با یک بازی کمتر تنها سه امتیاز با استون ویلای اونای امری فاصله دارد و می‌تواند خود را همچنان در محدوده صعود به لیگ قهرمانان ببیند، ضمن اینکه فاصله آنها با سه تیم صدرنشین آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی هم چندان زیاد نیست.
2005621

این هفدهمین گل فصل سون بود که این‌بار روی پاس برنان جانسون وارد دروازه لوتون کرد و سپس با سرعت به سمت هواداران دوید تا انرژی ذخیره شده اش را به شکلی بی سابقه تخلیه کند. سون سپس ژست همیشگی خود را که درست کردن کادر با انگشتان اشاره و شست خود است، برای دوبین‌ها تکرار کرد تا به این شکل جشن خود را کامل کرده باشد.

2005622

نکته جالب اینکه در پایان مسابقه یک هوادار خردسال تاتنهام به داخل زمین دوید و در شرایطی که گادر ورزشگاه به دنبال بیرون آوردن او از زمین بود، سون به سمت او رفت و دستی به سر و روی این هوادار کوچک سال تاتنهامی کشید تا شنبه این بازیکن ممتاز کره‌ای پر از لحظات درخشان و به‌یادماندنی باشد.

دیدگاه‌ها