کد خبر : 2011392 | 12 فروردين 1403 ساعت 06:59 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

همان حکایت تکراری روی نیمکت سن‌ایچ؛

مدعی لیگ برتر با نسخه سابق به دنبال موفقیت

حسین صبوری، سرمربی فصل گذشته تیم آناصنعت قم، پس از 377 روز جدایی باری دیگر به تیم سابقش بازگشت.

مدعی لیگ برتر با نسخه سابق به دنبال موفقیت

به گزارش ورزش سه، همکاری حسین صبوری و تیم سن ایچ ساوه ترکیب آشنایی دارد. خیلی آشنا. آن‌ها در گذشته دو بار در جبهه‌های لیگ برتر فوتسال جنگیده بودند. اولین همکاری‌شان به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد که صبوری به عنوان یکی از دستیاران محسن حسن زاده راهی آنجا شده بود و سال بعد ماموریت نفر اول را بر عهده گرفت.

فصلی که آن‌ها به‌رغم نیم فصلی جادویی، در پایان ماراتن جایگاه چهارم لیگ را به خود اختصاص دادند. با چهارده پیروزی، پنج تساوی و هفت شکست که شش تا از این ناکامی‌ها به نیم فصل دوم تعلق داشت. 

2005639
سن ایچ ساوه، فصل گذشته تحت هدایت جواد اصغری مقدم با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. در حالی که اختلاف آن‌ها با تیم سوم لیگ برتر، ۱۱ امتیاز بود و با تیم دهم جدول تنها شش امتیاز

صبوری در ادامه راهی آناصنعت قم شد تا مسیر مربیگری‌اش را در تیم شهرش دنبال کند و سن‌ایچ به مربی سابقش جواد اصغری مقدم روی آورد. مدیران سن‌ایچ در مقایسه با رقبایشان دریادلانه دست به جیب نمی‌شوند و سقف بلندپروازی آنها تا جایگاه سوم پیش می‌رود که دو بار با جواد اصغری مقدم به هدف خود چنگ زدند.

2005643
حسین صبوری، فصل گذشته با تیم بسیار جوان آناصنعت، عملکرد بسیار خوبی را برجای گذاشت و نهایتاً با قمی‌ها در رده ششم جدول جای گرفت.

می‌گویند مربیان پس از بازگشت به تیم سابقشان، جسارت بیشتری را به خرج می‌دهند. آن‌هایی که در گذشته موفقیتی کسب کرده‌اند، به همان دستاوردها تکیه می‌کنند و به دنبال تکرار روزهای خوش خود هستند و در حالتی دیگر، نقشه می‌کشند تا چیزی را بدست بیاورند و ماموریت نیمه تمامشان را به پایان برسانند.

2005644
جدایی مهدی اسدشیر، تنها ملی‌پوش تیم سن‌ایچ در فصل گذشته، قطعی به نظر می‌رسد و باید دید حسین صبوری چه جایگزینی را برای او در نظر دارد.

به زودی او با دسته‌ای از بازیکنان مواجهه خواهد شد. تمدیدی‌ها و خروجی‌ها و آنهایی که باید جایگزین شوند. باید دید از تیم سابقش چند بازیکن را به همراه خود می‌آورد و مذاکراتش با مهره‌های مدنظرش چگونه پیش می‌رود.

2005645
علی مروتی، سومین گلزن لیگ برتر فوتسال ایران در یک دهه اخیر و بهترین گلزن تاریخ تیم سن ایچ ساوه، پیشنهاداتی دارد که تمدید با او مهمترین اولویت حسین صبوری به شمار می‌رود

دیدگاه‌ها