کد خبر : 2011393 | 12 فروردين 1403 ساعت 06:45 | 11.1K بازدید | 41 دیدگاه

مهم نیست چه کسی بازی کند، موفقیت تیم اهمیت دارد

حسینی: به قهرمانی تراکتور امیدوارم

سیدمحمد حسینی می‌گوید این تیم با حمایت هواداران سپاهان را شکست خواهد داد.

حسینی: به قهرمانی تراکتور امیدوارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور این هفته در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت. این بازی یادآور پیروزی مهم فصل گذشته این تیم مقابل سپاهان است که با تک گل رضا اسدی رقم خورد. در آن بازی خط دفاعی تراکتور هم عملکرد خوبی داشت و حالا سیدمحمد حسینی، تنها بازمانده آن تیم در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، در این خصوص صحبت کرده است.

حسینی در ابتدا پیرامون شروع تمرینات گفت: بعد از تعطیلات کوتاهی که داشتیم به تمرینات برگشتیم و خوشحالم که همبازیانم را دیدم. در این روزها هم تمرینات خوبی داشتیم، در ابتدا کادرفنی سعی می‌کرد باتوجه به تعطیلات آمادگی ما را بازگرداند و حالا هم برای دیدار سپاهان آماده می‌شویم.

او درباره شانس خود برای بازی عنوان کرد: مهم نیست من بازی کنم یا سایر نفرات، مهم این است که بتوانیم وظایفی که کادرفنی می‌دهد را به بهترین شکل انجام دهیم تا منتهی به خوشحالی هواداران و موفقیت تیم شود. ما هم تمریناتمان را انجام می‌دهیم و اگر کادرفنی صلاح بداند، بازی خواهیم کرد.

1958804

مداقع تراکتور با اشاره به اهمیت این بازی توضیح داد: طبیعتا دیدار با تیم‌های مدعی اهمیت زیادی دارد چرا که به قول معروف شش امتیازی است. البته من فکر می‌کنم در یک لیگ کامل، همه بازی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند و باید در تمام مسابقات با آمادگی وارد زمین شویم و ما هم هم‌قسم هستیم تا در 10 بازی باقی مانده حداکثر امتیاز را بگیریم.

حسینی در مورد شانس قهرمانی تراکتور اظهار داشت: همه ما تنها یک هدف داریم که قهرمانی است و می‌دانم هواداران هم همین را می‌خواهند. آقای خمس هم تاکید کرده که باید در تمام بازی‌ها برای برد وارد زمین شویم و ذهنیت ایشان هم مثل هواداران است. اما باید توجه داشت که ما در این فصل تغییرات زیادی داشتیم و طبیعتا برای هماهنگی زمان نیاز داشتیم و به همین دلیل هم چند بازی اول از دست رفت.

او در پایان گفت: از هواداران درخواست دارم در تمام بازی‌ها مثل همیشه از ما حمایت کنند. امیدوارم در بازی با سپاهان نیز از لحظه ورود تیم به زمین تیم را مورد تشویق قرار بدهند و خودشان را پیش از شروع بازی خسته نکنند. البته هواداران تراکتور واقعا کارشان را بلد هستند و در این دو سال به ما هم خیلی لطف داشتند و از آنها ممنونم.

دیدگاه‌ها