کد خبر : 2011400 | 12 فروردين 1403 ساعت 01:29 | 15.7K بازدید | 15 دیدگاه

جشنی که حق شهداب و یزد بود! (عکس)

شهداب یزد با پیروزی قاطعانه مقابل حریفش شهرداری ارومیه در بازی تکراری، موفق به صعود به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران شد.

جشنی که حق شهداب و یزد بود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، دیدار رفت این دو تیم را شهداب سه بر یک به سود خاتمه داده اما در دیدار برگشت، ۳ بر ۲ مغلوب حریف شده بود تا انتخاب فینالیست به بازی سوم موکول شود؛ جایی که شهداب شب گذشته از ساعت ۱۹ با نمایشی بهتر نسبت به حریف پرهوادار موفق به صعود به فینال شد تا در جدالی پایانی مقابل فولاد سیرجان قرار بگیرد که مدعی مهم این فصل محسوب می‌شود.

2005672

شهداب که ست اول را به سود خاتمه داده بود، در ست دوم هم خوب کار کرد اما این ارومیه بود که این ست را 25-12 به سود خود تمام کرد. در ست سوم نبرد دو تیم پایاپای بود اما در ست دوم، اختلاف 13 امتیازی وجود داشت، با این حال مشخص بود که این شهداب است که قرار است برای سومین مرتبه متوالی به فینال برسد. 
آنها باشگاهی هستند که از سال ۱۳۹۸ کار خود را در لیگ برتر شروع کردند و در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید و امسال به دنبال هت‌تریک قهرمانی هستند.

2005673
2005674

شهداب در این مسابقه، ۸۹ امتیاز کسب که ۵۶ پوئن در حمله، ۱۰ امتیاز در دفاع، چهار پوئن در سرویس و ۱۹ امتیاز هم از ارور بازیکنان حریف به دست آوردند.

2005682

ستاره مسابقه نیمه نهایی این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال، سعید جواهری بود که با روحیه بالا بارها و بارها تیمش را از مخمصه بیرون آورد. 

2005680

این تصاویری از برد نماینده شایسته یزدی‌ها و هواداران پرشورش مقابل حریف ارومیه‌ای است که البته آنها نیز با پشتوانه تماشاگر پرشورشان، در دقایقی کار را بر حریف سخت کردند.

دیدگاه‌ها