کد خبر : 2011413 | 12 فروردين 1403 ساعت 08:57 | 17.3K بازدید | 34 دیدگاه

چشمی با لباس آبی به تیم ملی برمی‌گردد

هافبک با تجربه استقلال پس از غیبت در اردوی تیم ملی برای آبی پوشان به میدان رفت.

چشمی با لباس آبی به تیم ملی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در فیفا دی اتفاق غیر منتظره‌ای را تجربه کرد و نامش را در فهرست تیم ملی ایران ندید و با وجود اینکه انتظار داشت در دو مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان حضور پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاد تا در تمرینات استقلال حاضر شود و در دیدار تدارکاتی برابر پیکان به میدان برود.

کاپیتان دوم استقلال دیروز در مسابقه دوستانه مقابل پیکان به میدان رفت و مثل همیشه نمایش مطمئنی در ترکیب آبی پوشان داشت و رهبری تیمش در میانه زمین  جلب توجه می‌کرد و در یک صحنه هم به‌خاطر اعلام خطای مشکوک مهرداد محمدی روی بازیکن حریف به شدت عصبانی شد و به داور اعتراض کرد.

2005482

روزبه چشمی که تجربه درخشش و گلزنی در جام جهانی 2022 را داشته و در جام ملت‌های آسیا نیز برای تیم ملی ایران به میدان رفت، در دو دیدار گذشته مقابل ترکمنستان غایب بود، اما امیدوار است دوباره با درخشش در پیراهن آبی به لباس ملی برسد و در اردوهای بعدی دعوت شود.

چشمی که در این فصل فقط یک‌بار درو از مسابقات آبی پوشان بوده و در 20 بازی لیگ برتر به میدان رفته و در کنار یک گل، نمایش تاثیرگذاری در میانه زمین داشته، امیدوار است به عملکرد خوب خود برای ماندن تیمش در صدر جدول ادامه بدهد تا در کنار قهرمانی تیمش در این فصل، در لیست ملی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها