کد خبر : 2011426 | 12 فروردين 1403 ساعت 10:35 | 13.2K بازدید | 14 دیدگاه

بازنده‌ای که به اندازه یک قهرمان دوستش دارند!

شهرداری ارومیه تیمی است که باید به احترامش کلاه از سر برداشت.

بازنده‌ای که به اندازه یک قهرمان دوستش دارند!

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ارومیه سرانجام پس از یک جدال سزاوارانه با باخت سه بر یک برابر تیم پر ستاره شهداب یزد به رویا پردازی خود خاتمه داد و در نیمه نهایی متوقف شد.

شهرداری ارومیه که در نیم فصل اول با جهانگیر سید عباسی نتایج فاجعه باری ثبت کرده بود با جایگزینی عبدالرضا علیزاده به جای سید عباسی گویی خون تازه‌ای به رگ‌های این تیم جاری شد و با تحولی عظیم توانستند دور مقدماتی را در رتبه هفتم به اتمام برسانند.

آنها پس از دور مقدماتی در پلی‌آف در حالی که کسی شانسی برای این تیم قائل نبود توانستند طی یک شاهکار طبیعت اسلامشهر را حذف کرده و به نیمه نهایی صعود کنند.

2004884

ارومیه در نیمه نهایی و باز هم در حالی که همگان فکر می‌کردند با حذفی زود هنگام مواجه خواهد شد، شهداب یزد را غافلگیر کرد و توانست یک برد از آنها در نیمه نهایی بگیرد، هر چند از صعود به فینال باز ماندند.

حالا همه والیبال دوستان از تیم شهرداری ارومیه با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده با احترام سخن می‌گویند، تیمی که تا لحظه آخر جنگید در حالی که کسی حضورش در نیمه نهایی را پیش‌بینی نمی‌کرد.

این درخشش برای مدیران این باشگاه یک پیام به دنبال دارد که از الان برای فصل آینده به فکر بستن یک تیم درجه یک باشند تا شاید برای اولین بار شهرداری ارومیه با طلسم شکنی قهرمان لیگ برتر والیبال ایران بشود.

دیدگاه‌ها