کد خبر : 2011468 | 12 فروردين 1403 ساعت 16:03 | 19.8K بازدید | 16 دیدگاه

دیدار دوباره استقلالی‌ها با گلزن دربی خاطره‌انگیز

بازیکنان استقلال و فرشید اسماعیلی در دیدار روز گذشته، به خوش و بش با هم پرداختند.

دیدار دوباره استقلالی‌ها با گلزن دربی خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات لیگ برتر به واسطه برگزاری بازی‌های تیم ملی در مراحل مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ و همچنین تعطیلی سال نو سبب شد تا تیم‌های لیگ برتر در سال جدید فرصتی به دست بیاورند که دیدارهای تدارکاتی را مقابل حریفان خود برگزار کنند که در یکی از آنها روز گذشته استقلال به مصاف پیکان رفت.

از نکات قابل توجه بازی دوستانه دیروز می‌توان به دیدار دوباره فرشید اسماعیلی با هم تیمی‌های سابقش اشاره کرد. بازیکنی که با حضور در استقلال و درخشش در لباس این تیم به فوتبال کشور معرفی شد و چندین سال نیز برای آبی پوشان پایتخت به میدان رفت که اوج درخشش او به دربی پایتخت باز می‌گردد که موفق شد یک گل تماشایی را به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز به علی قربانی بدهد.

2005806

اسماعیلی که زمستان امسال نیز زمزمه‌های بازگشتش به استقلال شنیده می‌شد، در نهایت راهی پیکان شد تا فصل را زیر نظر رضا عنایتی ادامه دهد. او پیش از این نیز در چند مقطع اعلام کرده بود که آرزو دارد یک بار دیگر لباس استقلال را بر تن کند. موضوعی که برای این بازیکن با تجربه رخ نداد و اسماعیلی باید برای پیکان به میدان برود.

پیش از برگزاری دیدار دوستانه روز گذشته میان استقلال و پیکان، او با برخی از دوستان قدیمی‌اش دیدار کرد و همچنین با محمد نوازی، مربی استقلال و دستیار نکونام نیز به خوش و بش پرداخت. اسماعیلی پس از پایان لیگ بیستم از استقلال جدا شد و به العربی قطر پیوست. او در ادامه راهی فولاد و نساجی شد و حالا نیز باید با لباس پیکان فوتبالش را در ۳۰ سالگی ادامه بدهد.

2005807

دیدگاه‌ها