کد خبر : 2011481 | 12 فروردين 1403 ساعت 16:57 | 22.5K بازدید | 16 دیدگاه

آرسنالی سابق آنفیلد را ساکت کرد (عکس)

دنی ولبک با شوتی فوق‌العاده برایتون را در بازی مقابل لیورپول به برتری رساند.

آرسنالی سابق آنفیلد را ساکت کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار بسیار حساسی از هفته سی‌ام در ورزشگاه آنفیلد مقابل برایتون قرار گرفته است. با توجه به بازی رو در روی آرسنال صدرنشین و منچستر سیتی، امروز فرصت خوبی برای شاگردان یورگن کلوپ است که با کسب سه امتیاز و رقم خوردن نتیجه دلخواه‌شان در بازی سیتی-آرسنال، به صدر جدول برسند.

ویدئو: 328681

با این وجود اما دنی ولبک، ستاره سابق آرسنال و حال حاضر برایتون، حرف دیگری داشت. او در دقیقه ۲ موفق شد دروازه کلهر را باز کند. پس از حرکت عالی آدینگرا از سمت چپ زمین، توپ به محوطه جریمه لیورپول رسید و در ادامه به مقابل پای ولبک افتاد. او بدون درنگ در لبه محوطه جریمه شوتی محکم را روانه دروازه لیورپول کرد و توپ دور از دستان دروازه‌بان جوان به تور چسبید.

این شوت ولبک، هواداران حاضر در آنفیلد را که با شور و اشتیاق زیادی بازی را آغاز کرده بودند، برای لحظاتی به شوک برد و ساکت کرد. لیورپول پس از گل کنترل کامل بازی را دست گرفته اما تا اواسط نیمه اول در باز کردن دروازه شاگردان روبرتو دی‌زربی ناکام بوده است.

2005831

شکست لیورپول در بازی امروز مساوی است با بیشتر شدن اختلاف با صدر جدول. آنها در حال حاضر مانند آرسنال صدرنشین، ۶۴ امتیازی هستند و فقط به‌ دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار دارند. با این حال با باخت مقابل برایتون، هر اتفاقی در بازی منچستر سیتی-آرسنال رخ دهد، فاصله شاگردان یورگن کلوپ با صدر افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها